Tjänsten
Som orderhanterar hos oss på Swedenborg arbetar du nära försäljning och produktionsplanering/logistik. Du tar hand om ordern administrativt. Lägger in den i respektive system. Ordererkänner till kund, beställer kringutrustning och bevakar leveranser av desamma. Du tar också hand om reklamationer och reservdelsförsäljning.
Vi jobbar prestigelöst nära varandra i en grupp om sex personer. Tillsammans delar vi gruppens problem och framgångar. Vi erbjuder en trevlig och dynamisk arbetsplats med god gemenskap. Vi utgår från kontoret, men med tiden finns möjlighet att arbeta hemifrån någon dag i veckan. Det finns stora möjligheter i att utveckla rollen utifrån din personlighet.
Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet och som person är tekniskt nyfiken och lösningsorienterad. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Van att orientera dig i office-paketet och ser excel som ett naturligt arbetsverktyg. Rollen kräver B-körkort för verkstadsbesök.
Vi lägger stor vikt på din personlighet.
Arbetsuppgifter
- Orderhantering
- Leveransbevakning
- Hanteraorder i Visma Administration och Lime
- Besökaverkstäder
Egenskaper
- Minst Gymnasieutbildning,
- Goda kunskaper i MS Excel
- Social, tycka om att prata med kunder och leverantörer
- Lösningsorienterad
- Office-paketet, meriterande med Visma Admin och Lime
- Goda kunskaper i Svenska, Engelska, Tal och skrift
- Tekniskt nyfiken
- Körkort: Behörighet B
Vid frågor angående tjänsten kontakta Linda, 0737–190336, eller Linus på telefon 0702-205091.
Välkommen att skicka din ansökan till jobb@swedenborg.se senast 31 mars. Urvalsprocessen sker löpande. Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse.