Om tjänsten
Parts Supervisor kommer vara den som arbetsleder den dagliga verksamheten på intern logistik i Göteborg. Internlogistik arbetar med internservice med allt från hantering av gods, rangering av maskiner, ta emot kunder till städ och soptömning så att våra produktiva avdelningar kan fokusera på produktionen.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot reservdelsbeställningar från tekniker och kunder
- Hantering av det fysiska materialflödet på plats på filialen.
- Hantering av in- och utgående gods,
- Returhantering samt inventering.
- Stötta upp övrig personal i teamet
Vårt team idag består förutom Parts Supervisor av 2 st medarbetare som sköter om både vårt inre lager samt vår gård.
Du kommer rapportera och ha ett nära samarbete med vår Workshop Manager
Din Bakgrund- Lägst gymnasieutbildning
- B-Körkort, Truckkort
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Din profil:För att lyckas i jobbet som Parts Supervisor ser vi att du tidigare har arbetat inom lagerhantering gärna i en arbetsledande roll. Du behöver kunna hålla många uppgifter på gång samtidigt samt kunna prioritera mellan dessa
Som person är du noggrann, social, strukturerad och beredd att arbete med i en arbetsmiljö med mycket varierande arbetsuppgifter.
För att vara effektiv i ditt arbete så behöver du ha truckkort.
Vi erbjuder: Du får möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken.
Zeppelin Sverige AB är en stabil arbetsgivare med goda anställnings- och arbetsvillkor.
Ett spännande jobb där man har stora möjligheter att utveckla sig själv på flera olika plan.
Intresserad? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan senast den 2020-03-07.
Urval och intervjuer sker löpande och kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Placering: Göteborg - Linnarhult
Frågor? Ring Joachim Carlsson 0738-021360