Uthyrare till vår bodavdelning, Ringön

Uthyrare till vår bodavdelning, Ringön

Vi växer snabbt och behöver utöka vårt team med en uthyrare till vår bodavdelning på Ringön i Göteborg. Rollen innebär omväxlande arbetsuppgifter med fokus på att hitta lösningar på våra kunders behov. Du kommer att ta hand om inkommande förfrågningar, vilket innebär mycket kontakt med kunder, i huvudsak per telefon.

I första hand kommer du att avlasta vår bod- & etableringschef samt vår projektledare med administrativa uppgifter så som fakturering, avskrivning, bokning av transporter, upprätta hyresavtal, inköp med mera. Vår projektledare håller i dag i offertskrivning och ritningar gällande bodetableringar, men i framtiden är det tänkt att även du ska utvecklas i din roll och bistå honom. Då kommer du också att träffa kunden på fältet framför allt i uppstarten av nya projekt.

Du blir en del av vår bodavdelning som idag består av bodmontörer som etablerar och avetablerar ute på våra kunders arbetsplatser. Inne på vår anläggning iordningställer vår gårdspersonal bodar

enligt kundens önskemål. Utöver bodar hyr vi också ut personalvagnar, containrar, möbler med mera.Vi på bodavdelningen servar alla våra sju hyrcenter runt om i Region Väst samt externa kunder.

Vårt gäng är idag 10 personer med mycket stark laganda som har det riktigt bra tillsammans.
Vi är vana att hoppa in och hjälpa varandra där det behövs oavsett arbetsuppgift.

Wangeskog som arbetsgivare är mån om att bevara en familjär känsla på arbetsplatsen och vi vill ha ett nära samarbete till våra kunder. Vi har dessutom flera fina förmåner för våra anställda så som ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring mm. Vi har även flera personal- & kundaktiviteter tillsammans under året.

Om Dig
  • Har du tidigare erfarenhet av bodverksamhet är det meriterande, men det viktigaste är din positiva inställning till att vilja lära dig nya uppgifter och utvecklas.
  • Vi söker dig som trivs i en prestigelös teamroll med mycket eget ansvar samt att du är beredd att ta i där det behövs och är flexibel.
  • Du har mycket hög servicekänsla i alla lägen, tycker om att ge det lilla extra och ser problem som en trevlig utmaning.
  • Vi värdesätter noggrannhet och struktur.
  • Tidvis har vi hög belastning så stresstålighet är ett måste.
  • Du behöver ha kunskap i ekonomi för att klara det löpande arbetet för tjänsten.
  • Körkort B är ett krav och om du har truckkort är det ett plus.
  • Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet.
Ansökan och frågor
Sista ansökningsdag är den 28 augusti, men urvalet sker löpande så skicka din ansökan redan idag till e-mail: lena.helgesson@wangeskog.se

Eventuella frågor besvaras av Lena Helgesson på telefon 0708 - 729 849 eller per mail.
Eller av Rickard Gustafsson på telefon 0734-747430

Välkommen med din ansökan!

P.S: Då vi sköter rekryteringen internt undanbedes uppsökande kontakter från externa rekryteringsbolag.
Mer info
Kontaktperson Lena Helgesson
Telefon 0708729 849
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 aug 2022 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Wangeskog är ett entreprenörsdrivet företag inom maskinuthyrning med tillväxt och utveckling som viktiga drivkrafter. Vi är en rikstäckande partner med drygt 20 års erfarenhet på den svenska marknaden. Vi har en företagskultur där viljan att lära nytt och vara nyfiken uppmuntras. Vi är också måna om att ha hjärtat med oss i det vi gör, då vi genuint bryr oss om våra kollegor, våra kunder och våra samarbetspartner. Vi är ett helägt dotterbolag till den familjeägda koncernen AB Gullringsbo Egendomar.