Kundsupport och utbildare med erfarenhet av lön

Kundsupport och utbildare med erfarenhet av lön

Kundsupport och utbildare med erfarenhet av lön sökes

Vi behöver förstärka vårt fantastiska supportteam och söker dig som har ett genuint intresse för lösningar, är engagerad, har en positiv inställning och som vill vara med och utveckla vår support för att nå nya höjder!

Vi erbjuder dig en härlig, centralt belägen och modern arbetsplats med goa kollegor som älskar att gå till jobbet varje dag! Här är det högt i tak, vi uppmuntrar varandra och kreativa lösningar och vårt motto är att alla hos oss är med och påverkar i både stort och smått.

Du kommer att bemanna vår telefon- och mailsupport, konfigurera vårt personalhanteringssystem samt projektleda nya kunder i deras resa med att starta upp och implementera Timeplan. Tjänsten inkluderar även att diskutera inkomna kundönskemål och nya funktioner med vår utvecklingsavdelning, att hålla utbildningar i systemet antingen hos kund eller på vårt kontor i Gårda i Göteborg samt att skriva och utforma manualer och artiklar i vårt hjälpcenter online.

Det är viktigt att du är social och serviceminded – att du tycker om att ha direktkontakt med kunder och ta ansvar för att lösa alla deras problem, utmaningar och frågor som inkommer till oss varje dag.

Som person är du positiv, driven, engagerad och gillar att arbeta i team.

Kvalifikationer och egenskaper

  • Erfarenhet av löneprocessen och kollektivavtal är meriterande
  • Tala och skriva svenska samt engelska flytande är ett krav
  • Tala och skriva norska, danska eller finska är meriterande·
  • Erfarenhet av programsupport och utbildning är meriterande
  • B-körkort är en fördel, då resor är en del av arbetet.

Det är en tillsvidareanställning på
heltid med start omgående. Arbetstiden är på vardagar.

Timeplan, Exsens AB, är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklar och marknadsför mobila lösningar för personalintensiva branscher. Vår huvudprodukt Timeplan är ett webbaserat personalhanteringssystem som hjälper våra kunder att schemalägga, tidsrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt.

Vår vision är att bli den ledande leverantören i Norden inom vår nisch.

Varmt välkommen
med din ansökan!

Skicka
ditt CV och ett personligt brev till: jobb@timeplan.se

Önskar du ha mer information om tjänsten, kontakta gärna Jonna Engström som är supportansvarig på +46(0)31-730 40 30.
Mer info
Kontaktperson Jonna Engström
Telefon +46(0)31-730 40 30
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.timeplan.se
Sista ansökningsdag 28 okt 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Timeplan är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklar och marknadsför molnbaserade lösningar för personalintensiva branscher. Produkten Timeplan är ett webbaserat Workforce management system som hjälper våra kunder att schemalägga, tidrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt. Vår kundbas består av cirka 25 000 användare som sträcker sig över ett flertal olika branscher som Hotell & Konferens, Detaljhandel & Hälsa & Vård. Timeplan ligger i framkant vad gäller teknik och funktionalitet, våra starka kundreferenser och vår unika produkt gör att vi nu vill förstärka vår kapacitet inom försäljning. Nu siktar vi på fler branscher och vill helt enkelt hjälpa fler kunder med effektivisering genom moderna IT-lösningar. www.timeplan.se