Finsktalande Customer Relations Manager till Minna Technologies

Finsktalande Customer Relations Manager till Minna Technologies

Rollen

Som ny Customer Relations Manager kommer du att ansvara för att hantera och vårda relationerna med våra slutanvändare i Finland. Med chatt, e-post och telefon som dina magiska verktyg hjälper du våra användare med alla frågor de har. Du kommer också att ansvara för att hantera backoffice-uppgifterna tillsammans med resten av ditt team.

Vad kan vi förbättra för att hjälpa våra användare? Vad vill de att vi ska bygga? Hur kan vi upprätthålla en hög nöjdhetsgrad? Det är de typer av frågor du dagligen kommer att agera på, och du är också ansvarig för att analysera och spåra feedback som vi får. Man kan säga att du är våra finska användares röst, och det är upp till dig att dela deras tankar och åsikter med resten av Minna.

Naturligtvis kommer du att vara en viktig del i resan att erövra världen tillsammans med resten av oss. Ganska häftigt och inspirerande, eller hur?

Du erbjuds

På Minna Technologies strävar vi efter att ha en omtänksam och inspirerande arbetsmiljö där du uppmuntras att vara dig själv och där du kan växa som person. Vi tror på en kultur som gör att alla känner sig uppskattade, inkluderade och respekterade. I själva verket är vår ambition att skapa en så bra arbetsmiljö att du aldrig kommer att känna lusten att söka ett annat jobb igen!

För att skapa en fantastisk arbetsplats tror vi starkt att kontoret måste känna sig som ditt andra hem. Det är därför vi anstränger oss för att vårt kontor ska känna mysigt och välkomnande. Förutom att lägga mycket arbete på vår kultur och kontor, erbjuder vi också flera andra förmåner. Här är en några exempel på vad du kan förvänta dig som medarbetare hos oss: aktier i företaget, dator efter eget val, karriärplanering och coachning, flexibel arbetstid, teamveckor, after-work, gratis drycker (smoothies, läsk, energidrycker, kaffe etc.) Om du vill lära dig mer om vår företagskultur uppmuntrar vi dig att kolla in vår instagram-sida Life at Minna Technologies.

Din profil

För att du ska kunna trivas i den här rollen är följande kompetenser/egenskaper att föredra:
  • Modersmål / tvåspråkigkunskap i finska samt kunskaper i engelska och svenska
  • Erfarenhet av att arbeta med kundrelationer
  • Du är motiverad av både fördelarna och utmaningarna med att arbeta i en snabb takt
  • En äkta passion för att hjälpa människor och hitta nya kreativa lösningar för hur man gör det
Bra att veta!

Du anställd direkt av oss på Minna Technologies
Tillträde så snart som möjlig!

Intresserad?

Kul! Sök tjänsten som Customer Relations Manager redan idag. Vi kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut.

I denna rekrytering samarbetar vi med TEMP-TEAM Rekrytering & Personaluthyrning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Hanie Jadidi på 031-53 42 60.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Temp-Team Sverige AB
Sista ansökningsdag 26 dec 2019 (16 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Är du finsk, svensk och engelsktalande? Har du driv och en hunger att arbeta med nya och i många fall oprövade situationer? Är du redo för en livsresa? Perfekt, då kan detta vara tjänsten för dig!

Minna Technologies grundades 2015 och är för närvarande ett av Europas snabbast växande FinTech-företag. Våra världsledande abonnemangshanteringsprodukter når 10+ miljoner och hjälper människor att spara tid, pengar och ansträngning.

Till kontoret i Göteborg söker vi nu en Customer Relations Manager med uppgift att sätta upp, kvalitetssäkra och hantera support för en fantastisk användarupplevelse för våra finska användare.