Team Manager

Team Manager

Nu finns en möjlighet för dig som vill arbeta med ledarskap och vill vara med och utveckla vår enhet Operational Support. Mitt namn är Magnus Gustavsson och är ansvarig för Fixed Tech&Salessupport inom B2C kundservice. Jag söker nu en ledare till ett team i Göteborg.

Är det här din nästa möjlighet?
Operational Supports främsta uppdrag är att supportera våra medarbetare som pratar med våra kunder, processutvecklare och processägare. Ditt uppdrag kommer vara att leda ett av våra team, där du som ledare kommer ansvara för att utveckla och driva teamet framåt mot era mål.

Teamet du kommer leda heter Kundtjänst Öppen Fiber som ger villakunder bästa möjliga support via inkommande samtal, mail och chat. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar allt från försäljning av fiber, reklamationshantering, fakturahantering och support.

Teamet består av 13 medarbetare samt 10 konsulter. Du kommer samtidigt vara en del i en ledningsgrupp om 8 stycken teamledare. Vårt uppdrag tillsammans är att vi arbetar för helheten. Vi är idag utspridda på 3 orter, Luleå, Sundsvall och Göteborg.

Inom Operational support gäller det att alltid vara med och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Är det här du?
Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, brinner för att arbeta med människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är modig och du är positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder.

Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Förtroende, inkludering och tydliga förväntningar är viktiga egenskaper för att lyckas med ditt ledaruppdrag.

Dina personliga kompetenser:
  • Du har en förmåga att initiera och driva förändringar
  • Du känner dig trygg i ett värdebaserat ledarskap
  • Du är positiv, drivande och trygg
  • Du är bra på att samarbeta, skapa förtroende och delegera
  • Du är mycket närvarande som ledare och brinner för att skapa resultat
Din erfarenhet:
  • Du har ledarerfarenhet
  • Du är van att arbeta målinriktat och att leverera resultat med fokus på beteenden och aktiviteter
  • Du har erfarenhet av att driva förbättringsarbete och stävar alltid mot att effektivisera
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.

Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på 070-5212256 eller via mail magnus.z.gustavsson@teliacompany.com

Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-06-30

Välkommen till Telia - Home to your next big opprtunity!
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Chefsbefattningar
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 30 juni 2022 (43 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That's how we make a difference for our customers in the big and in the small. That's how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.