Manager - Service Desk Enterprise

Manager - Service Desk Enterprise

Inom Customer Service Delivery, B2B, finner vi Service Desk Enterprise, där jag, Therese Zeidlitz är ansvarig för verksamheten tillsammans med mitt ledningsteam. Jag söker nu en ledare för vårt team i Göteborg och Solna som ska vara med och driva vår verksamhet framåt i vår Transformationsresa och möta våra kunders behov.

Vi består av 8 team och finns på flera orter i Sverige, från Luleå i norr till Malmö i söder och vi stöttar Telias största företagskunder inom säljsegmenten Public & Key, Large och SME. Vi hanterar eftermarknaden för dessa kunder oavsett om det gäller faktura, incidenter eller beställningar och vi täcker hela Telias företagsportfölj. Vi är en verksamhet som driver ständiga förbättringar för oss och våra kunder och vi kommer ha en lång och spännande förändringsresa framför oss i takt med att vi Transformerar hela företagsaffären!

Är det här din nästa möjlighet?

Som ledare för teamet i Göteborg och Solna är du en viktig del i att skapa trygghet och förutsättningar för ditt team, verksamheten och våra kunder. För kunna göra det behöver vi ledare och team som ständigt engagerar, utvecklas, och tar eget ansvar för att vi ska få nöjda kunder. Jag tror inte på strikta hierarkier utan snarare på individer och team som lyckas i en kultur präglad av delaktighet och engagemang och vilja till att tänka nytt.

HUR ska vi då lyckas?

Du som ledare jobbar för att ditt team har rätt förutsättningar genom att du och varje individ jobbar tillsammans för att individen ska kunna ta ägarskap i sin egna utveckling . Då vi påbörjar en stor Transformationsresa behöver du som ledare jobba med Change Management och finns där för ditt team under förändringsresan genom att jobba med löpande feedback och coaching av det egna teamet, samarbete i ledningsgruppen och över gränserna. Det är även viktigt att vi jobbar med ständiga förbättringar och utmanar oss själva i vår dagliga produktion. Vad kan vi förbättra i våra arbetssätt, processer och automatiseringar.

Jag erbjuder dig som är redo att ta dig an nästa möjlighet att bli en del av vår Service Desk. Du kommer att leda ett av de team som är väsentliga för att vi tillsammans ska ge våra kunder en service som överträffar deras förväntningar och behov för att vi ska nå vårt mål i att vara ett "Premium Brand". Du får möjligheten att jobba med vår dagliga operationella produktion likaväl som förändringar och merförsäljning.

Är det här du?

Jag söker dig som tycker om att jobba med människor och kunder, du identifierar problem men ser till att fokus hamnar på lösningen. Kvalité är ett mantra vi jobbar efter och vi är här för att underlätta våra kunders vardag, inte tvärt om.

Du är en värderingsstyrd ledare som ser möjligheter där andra ser hinder, som person är du orädd, uthållig och gillar att jobba med förändringar och får saker att hända. Du vill arbeta som ledare för att du värdesätter att skapa rätt förutsättningar för andra, du är ansvarsfull och beredd att arbeta operativt vid behov.

Att jobba aktivt med Change Management, utveckla och entusiasmera dina medarbetare är betydelsefulla arbetsuppgifter. Det är en enhet med ett mycket viktigt uppdrag i kundrelationen som kräver att du skapar engagemang genom att vara nära kunderna, verksamheten, lyssna, stödja, följa upp och ge och ta emot feedback och ge möjlighet till utveckling.

Intresserad?

Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på therese.zeidlitz@teliacompany.com eller via telefon: 070-300 17 30.

Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 31a maj, 2022.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 31 maj 2022 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That's how we make a difference for our customers in the big and in the small. That's how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.