Fello Customer Service

Fello Customer Service

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Våra abonnemang är flexibla, lätta att förstå och vi har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för du man vill, inte för att du måste.

Är det här din nästa möjlighet?
Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga fellos. Kundupplevelsen är i fokus i allt vi gör så din roll är central för hela verksamheten. Vi tar emot ärenden via telefon, chatt och mail så du kommer att arbeta med alla dessa kanaler för att svara på frågor. Vi är ett litet men växande team så du kommer att jobba nära dina kollegor och ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor dagligen. Din nya arbetsplats kommer att bli vårt centrala kontor i Göteborg.

Är det här du?
Du har erfarenhet från liknade arbetsuppgifter och brinner för att leverera en kundupplevelse i världsklass. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en arbetsplats där det finns möjlighet att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Vad Fello erbjuder dig
Du kommer att jobba med devisen "frihet under ansvar" och ges möjligheten att påverka kundupplevelsen för alla våra Fellos. Vi jobbar nära kunden och tar emot feedback kontinuerligt så du kommer se att förändring och förbättring sker hela tiden. Du kommer få en arbetsplats med ett gäng härliga kollegor och ge möjlighet att utvecklas inom ditt område.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.

Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på lisa@fello.se.

Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-03-04.

Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Everything we do is about bringing the world closer through technology. Our 20,000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world's most connected regions. We're empowering people, companies and societies. This is our business. Our passion. Our home. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.