Kontorskoordinator till Sulzer Pumps Sweden AB

Kontorskoordinator till Sulzer Pumps Sweden AB

Brinner du för administration samt ordning och reda? Stämmer klyschan "hålla många bollar i luften" in på dig? Då ska du söka detta jobb! Vi på Poolia söker nu en kontorskoordinator till Sulzer Pumps Sweden AB i Göteborg! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående med god chans till anställning hos vår kund. Sök tjänsten redan idag då platsen kan fyllas innan sista ansökningsdatumet!

Om tjänsten

Du kommer att arbeta i fina lokaler i Mölndal med trevliga kollegor. Arbetstiderna är 08:00- 16.30 vardagar. Du kommer vara spindeln i nätet och dina arbetsuppgifter kommer att variera och inkludera;

Administrativa uppgifter såsom fakturering.
Posthantering.
Telefonsamtal.
Hålla ordning på kontoret.
Beställa taxi.

Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter sen tidigare. Du som person är positiv och öppen samt inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi ser även att du är stresstålig och behåller din serviceförmåga under stressiga perioder. I övrigt ser vi att du;

Behärskar svenska och engelska i tal och skift.
Har god systemvana sen tidigare främst i MS Office och Excel

Vi finner det meriterande om du har erfarenhet av SAP.

Om verksamheten

Sulzer utvecklar och tillverkar innovativa lösningar av högsta kvalitet och med senaste teknik inom pumpning, omrörning, luftning och service. Med lång erfarenhet och brett produktprogram hjälper vi dig att optimera din anläggning. Alla våra produkter har fokus på driftsäkerhet och totalekonomi.

I Sverige har vi kontor från Piteå i norr till Malmö i söder. Dessutom en rikstäckande serviceorganisation som erbjuder snabb och effektiv hjälp och ett brett program av avancerade servicetjänster för att göra din anläggning så effektiv som möjligt.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Hotell & Restaurang
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 1 maj 2019 (12 dagar kvar)