Kundtjänstmedarbetare till SEB i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare till SEB i Göteborg

Brinner du för att ge god service och vill vara ansiktet utåt för en framgångsrik storbank? Har du intresse för ekonomi och vill förenkla våra kunders vardag? Nu söker vi Service Manager till SEB Personal Banking på 247!

Information om uppdraget:

På vår Telefonbank i Göteborg som heter 247 jobbar ca 600 medarbetare. Det som utmärker oss på 247 är en öppenhet och vi-känsla med mycket skratt. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. SEBs kontor är beläget centralt i Göteborg med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

På 247 kallar vi Kundtjänstmedarbetare för Service Manager. Som Service Manager på 247 är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb. Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 247: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Detta söker vi:

Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling.

Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
  • Erfarenhet av service
  • God telefon- och datorvana
  • Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
  • Gymnasial utbildning
Läs mer om hur det är att arbeta på SEB http://www.sebgroup.com/career

På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete!

Välkommen med din ansökan redan idag!

Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag men allra senast 15 november. I den här rekryteringen samarbetar vi med SC för frågor kontakta Frida Palmgren.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 30 nov 2019 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com