Second Line Customer Service Agent med Nordiska språkkompetenser

Second Line Customer Service Agent med Nordiska språkkompetenser

Kundservicemedarbetare med nordiska språkkompetenser till vårt växande team på Skyltmax

Vill du jobba på ett snabbt växande e-handelsbolag där energin från medarbetarna märks av så fort du sätter foten i lokalen? Välkommen till Skyltmax! Vi befinner oss i en fantastisk tillväxtresa och söker nu en ny medarbetare till vårt kundserviceteam. Är du serviceinriktad, drivs av att hitta lösningar och har ett intresse för att skapa hållbara kundrelationer? Brinner du för att tillsammans med ett fantastiskt team leverera en förstklassig kundupplevelse?

Då är kanske detta något för dig!

Om Skyltmax

Vi på Skyltmax är ett modernt e-handelsbolag som är certifierade enligt Great Place to Work och jobbar ständigt för att vara en av Sveriges bästa arbetsplatser! Vi är en nytänkande skylttillverkare som har digitaliserat branschen sedan 2008. Vår drivkraft är att skapa enkla lösningar så att kunden får den bästa tänkbara upplevelsen, 100% klimatkompenserat dessutom!

Om tjänsten

Som en del i vårt kundserviceteam kommer ditt arbete huvudsakligen bestå av att ta hand om våra svensk-, norsk- och dansktalande kunder genom mail, telefon och chatt. Utöver det kommer du arbeta med orderhantering, räkna på offerter samt hjälpa våra kunder med enklare design- och bildhantering. Vi stävar ständigt efter att leverera en kundservice utöver det vanliga och du kommer att få alla verktyg du behöver för att göra våra kunder nöjda!

Du som person är bekväm i en organisation under ständig utveckling. Du har öga för detaljer, är prestigelös och orädd för snabba förändringar och nya utmaningar. Du har en god vana av att arbeta och kommunicera digitalt. Du är bekväm i att bemöta kunder via telefon, mail och chatt samt gillar kombinationen av att arbeta i ett team men också självständigt då du är van att ta eget ansvar. Du förstår vikten av en kundservice i världsklass och ser ett högt värde på att genuint och i alla lägen sätta kunden i fokus.

Vi vet att du kommunicerar obehindrat på antingen svenska, danska eller norska i såväl tal som skrift. Det är även meriterande om du kommunicerar flytande på antingen tjeckiska, italienska, nederländska, finska eller spanska.

Det är ett plus om du har erfarenhet inom skylttillverkning, e-handel eller någon typ av sälj- eller serviceyrke sedan tidigare. Det ses också som en fördel om du har erfarenhet eller kunskaper i Adobes programserie, om än inget krav.

För oss är det viktigt med personliga egenskaper, det är därför ingen fara om du saknar några kunskaper, vi ser till att lära dig!

Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter där frihet under ansvar präglar vardagen. En arbetsplats med helt nybyggda lokaler, engagerade kollegor och möjlighet till stort inflytande. Här får du möjlighet att lära dig och utvecklas inom skyltproduktion, enklare bildhantering och sälj. Vi erbjuder dessutom förmåner utöver det vanliga. Vad sägs om bl.a. frukostbuffé, spelrum och eget gym?

Bra att veta
  • Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt
  • Plats: Bårhult, Landvetter
  • Omfattning: Heltid, (7.30-16.00)
  • Lön: Fast lön
Kontaktperson:

Matilda Pilfalk

matilda@skyltmax.se

0722-374070
Mer info
Kontaktperson Matilda Pilfalk
Telefon 0722-374070
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.skyltmax.se
Sista ansökningsdag 30 sept 2022 (51 dagar kvar)