Assistent / Administratör till våra Projektledare - Skylt Ideal Sverige AB

Assistent / Administratör till våra Projektledare - Skylt Ideal Sverige AB

Våra projektledare behöver en Administratör / Assistent

Vill du vara med och göra världen vackrare? Är du vår projektledarassistent som med din effektivitet gör att våra projektledare kan göra att möjligheter snabbare blir till färdiga verk? Välkommen till oss, vi behöver dig så snart som möjligt!

Våra två projektledare är navet i våra projekt. Från första kontakt, genom den kreativa processen i nära relation med både kollegor, leverantörer och kunder, tills leveransen är klar och godkänd - hela vägen är det Pär & Thomas som håller ihop projekten och leder dem framåt.

"Vi behöver hjälp och ser framemot att snart få träffa vår nya kollega! Vi har väldigt kul på jobbet och skrattar mycket så vi hoppas du har lätt till att tänja på smilbanden. Skynda dig och sök!"

Christin, VD och kreatör berättar om jobbet och vem vi söker:

"Våra projektledare Pär och Thomas behöver en assistent som kan gå bredvid och avlasta deras arbete genom att ta hand om löpande småprojekt, inköp, kalkyl- och offertarbete, fakturering och korrekturläsning. Dessutom behöver jag bli fri från enkla administrativa uppgifter för att med våra formgivare skapa ännu fler och vackra skyltar. Du skulle helt enkelt vara med och göra avtryck i varje projekt.

Arbetet som vår assistent är ett mycket varierande arbete - ingen dag är sig lik, och det behöver du trivas med. Eftersom du kommer bli involverad i både små och stora projekt är det också viktigt att du är flexibel, bra på att prioritera och att jobba strukturerat.

Vi letar efter en person till vårt team som förstår vår drivkraft - att ge varje kund det allra bästa av kvalitet, funktion och estetik. Därför är det viktigt att du är van att hålla alla bollar i luften samtidigt, har lätt för att ha ett leende på läpparna och är cool även när tempot är högt och deadline är nära. "

Vi söker dig som har:
  • En god kommunikativ förmåga
  • God datavana
  • Körkort
Meriterande:
  • Erfarenhet från en mindre reklam- eller produktionsbyrå
  • Vana att hantera leverantörer
Vill du vara den som gör vår arbetsglädje ännu större? Skicka din ansökan med personligt brev och cv via ansökningsknappen och låt oss veta varför just du ska bli en av oss.

Vi läser ansökningar löpande, så skynda dig att svara.

Vår mission är "att göra världen vackrare, genom att inte bara leverera skyltar utan skapa konstverk från hjärtat med känsla och kraft". Just nu arbetar vi intensivt bland annat med skyltningen till Geely Innovation Centre, Kungsmässans nya varumärkesplattform, Sector Alarm i Spanien och Radisson Scandinavia. Bland kunderna märks dessutom Hotel Gothia Towers, Elite Hotels, Wallenstam, Newsec, Vasakronan, Skanska och många, många fler. Dessutom har SKYLTiDEAL ett nära och uppskattat samarbete med arkitekter och projektledarkontor runt om i landet. SKYLTiDEAL grundades 1996 och har i dag åtta anställda i ateljén på Stora Badhusgatan i Göteborg. Läs mer om oss på www.skyltideal.se

Sökord: administratör, assistent, projektassistent, reklamassistent
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Säljpoolen AB
Sista ansökningsdag 16 apr 2020 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Säljpoolen är ett av landets ledande rekryteringsbolag och vi har specialiserat oss på att rekrytera personal inom följande befattningar: säljare, innesäljare, chefer och marknad. Vi tillsätter ca 450 tjänster per år!