Vill du ingå i vårt nätverk av ekonomiassistenter i Stor-Göteborg?

Vill du ingå i vårt nätverk av ekonomiassistenter i Stor-Göteborg?

Vill du få erfarenhet av olika branscher och utvidga ditt nätverk eller vill du kanske hitta ett konsultuppdrag som är tänkt att leda till en fast tjänst ute hos en av våra kunder? Då kan SJR:s nätverk vara intressant för dig.

Vad innebär rollen och vem söker vi?

Som ekonomiassistent hos någon av våra kunder kan din roll och arbetsuppgifter variera beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Vanligtvis är dina huvudsakliga arbetsuppgifter kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och fakturahantering. Men du kan även få arbeta med avstämningar och förberedande inför bokslut. Beroende på storlek på bolag ser rollerna olika ut och innefattar olika ansvar.

Vi söker dig som har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och som vill arbeta hel- eller deltid. Det är positivt om du har en eftergymnasial utbildning samt att du känner dig trygg i det engelska språket. Som person är du positiv och flexibel med ett eget driv. I ditt arbete är du lösningsorienterad och tar stort ansvar och ägarskap för dina arbetsuppgifter. Vidare är du van vid att arbeta mot deadlines och uppsatta mål samt tycker om att arbeta såväl självständigt som i team med andra.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Anna Eriksson på 031-333 54 80. Skriv gärna tydligt i ansökan om du är intresserad av arbete på del- eller heltid. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-10-31.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR


Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.


Titel: Ekonomiassistent
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 okt 2019 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.