SEB söker Service Manager

SEB söker Service Manager

Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Är du nyfiken på digitalisering samtidigt som du ger rådgivning i världsklass. På SEB söker de nu Service managers till 24/7 med placering Göteborg.

Om jobbet

I din roll som Service Manager kommer du på SEB framförallt att hjälpa privatkunder med deras frågor och allmänna bankärenden via telefon, sociala medier och e-post. Du kommer svara på inkommande ärenden, ringa proaktivt ut till kunder och sitta i bokade rådgivningsmöten där du går igenom kundens hela ekonomi.

På SEB har de som mål att ge privat- och företagskunder bästa tänkbara service. SEB fokuserar starkt på att kunderna ska känna deras engagemang och vilja att verkligen göra skillnad. SEB är hjälpsamma och deras team kännetecknas av en stark vi-känsla, där skratt och öppenhet är viktiga hörnstenar.

Totalt har SEB 700 medarbetare i Göteborg och Sundsvall, och dom spelar en viktig roll i bankens digitala resa. Tjänsten är lokaliserad till SEBs regionkontor i centrala Göteborg. Du kommer att få en gedigen utbildning med tillhörande licenser för att kunna rådge SEBs kunder.

Omfattning: Heltid, arbetstider är flexibla mellan 6:45- 23:15, start 29 oktober.

Vem är du?

På SEB är medarbetarna deras mest värdefulla tillgång och en grundförutsättning för deras framgång. De söker alltid intresserade och drivna personer med ett genuint intresse för ekonomi och människor och som alltid sätter kunden i centrum. Vi vill att du är ambitiös och nyfiken på vad SEBs digitala framtid betyder i möten med kunder.
Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt och strukturerat driva ditt arbete framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Har du eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet från finansbranschen ser vi det som meriterande men det är inget krav.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB: www.sebgroup.com/career

På SEB är de övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företaget ska vara hållbart för framtiden. På SEB strävar de efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet

Välkommen med din ansökan

Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag, men senaste datum för ansökan är den 23 september. Du ansöker tjänsten via Randstad.

Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta: Emma Höglin, rekryteringskonsult på Randstad, via mail emma.hoglin@randstad.se.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 23 sept (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.