informationsadministratör till Volvo Car Retail

informationsadministratör till Volvo Car Retail

Vi söker nu en administratör till vår attraktiva kund VCRS. Har du tidigare erfarenhet av administration och är nu på jakt efter en ny utvecklande roll? Söker du en kommunikativ roll där du också får utlopp för ditt administrativa sätt? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker dig som har goda färdigheter i Excel samt god svenska såväl som engelska. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Omfattning:
Heltid, start enligt överenskommelse och med uppdragslängd tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:

Här välkomnas du till ett ljust nyproducerat kontor på Lindholmen i Göteborg. Hit tar du dig enkelt med buss nummer 16 från innerstaden men det finns också andra kommunikationsmöjligheter såväl som parkeringsplatser i närhet till kontoret. I närhet till kontoret finns även goda lunchmöjligheter för dig och dina kollegor.

När du väl klivit in igenom dörrarna på Valdemar Noréns gata så välkomnas du av ett gäng glada kollegor som sitter gemensamt i ett öppet kontorslandskap. Man arbetar kontorstider, 8-17 med möjlighet till flextid.

För att läsa mer om företaget, besök då http://www.tacdis.com/.

Exempel på dina arbetsuppgifter:
  • Ta emot fordonsinformation från generalagenter och i dialog med våra återförsäljare omvandla den så att den anpassas i vårt DMS-system.
  • Administrera fordonsinformation i vårt DMS-system såsom utrustning, priser, koder samt regler för varje specifik modell.
  • Löpande support och underhåll av fordonsinformation, via ärendehanteringssystem, telefon och mail.
Kvalifikationer:

Här behöver du:
  • Minst 2-3 års erfarenhet av administration.
  • Drivas av att analysera och grundligt sätta sig in i informationen och samtidigt ha en god överblick.
  • Goda färdigheter i Officepaketet, främst Excel.
  • God svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är givet kommunikativ och trivs i roller som kan vara både högt och lågt. Vi tror också att du trivs i självständigt arbete och har en förmåga att prioritera i givna situationer. Skulle du av andra även beskrivas som noggrann, service-minded och ha förmågan att se till helheten? Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:
2018-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
Daniel Tinggård | daniel.tinggard@randstad|
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 30 nov (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare erfarenhet av automotive-branschen samt om du har färdigheter i Excel.