Orderadministratör

Orderadministratör

Trivs du i kontakten mellan beställare och interna kollegor? Beskriver andra dig som serviceorienterad och strukturerad? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vår kund är ett omtyckt bolag inom textilbranschen med kontor i Göteborg. Här kommer du hantera inkommande beställningar, offertering och fakturering. Uppdrag börjar enligt överenskommelse och pågår i minst 6 månader. Låter det som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan som orderadministratör, redan idag!

Uppdragsgivare:
Randstad AB

Ort:
Göteborg

Omfattning:
Heltid, för start enligt överenskommelse och med uppdrag i minst 6 månader.

Arbetsbeskrivning:

Här sitter du på ett omtyckt bolag inom textilbranschen med trevliga kollegor. Du fungerar som länken mellan kunderna och företaget i övrigt. Övergripande hanterar du beställningar från inkommande order till fakturering.
  • Orderadministration.
  • Offertering.
  • Fakturering.
  • Kundfrågor (status på beställningar, produktfrågor och liknande).
Kvalifikationer:

Här behöver du:
  • Minst 1 års erfarenhet av orderadministration.
  • Systemvana.
  • Gymnasieutbildning och god svenska och engelska såväl i tal som skrift.
Som person är du strukturerad och har lätt för att prioritera vad som är viktigast att ta tag i djungeln av beställningar och todos. Du är en teamplayer som gillar att samarbeta med dina kollegor för bästa resultat men samtidigt har du lätt för att jobba självständigt och ta egna beslut.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:
2018-11-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
Emelie Jacobsson | emelie.jacobsson@randstad.se |
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 26 nov (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.