Receptionist sökes inom offentlig sektor

Receptionist sökes inom offentlig sektor

Skulle du beskriva dig själv som noggrann och serviceminded? Vill du jobba som receptionist inom den trygga offentliga sektorn där det även finns möjligheter till utveckling? Då har du hittat rätt!

Beskrivning

Perido söker just nu en receptionist till vår kund, en stor aktör som verkar inom den offentliga sektorn. Just nu letar de efter förstärkning till sina kontor i centrala Göteborg.

I rollen som receptionist kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att möta besökare med ett leende och att guida dem rätt. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot leveranser från bud, koppla telefonsamtal och att sköta posthantering. Du kommer både arbeta med andra kollegor men även ha eget ansvar för din reception. Därutöver finns det möjlighet att assistera med administrativa uppgifter och koordinera möten.

Vi söker dig som är serviceinriktad och brinner för att sprida glädje. Dina styrkor ligger i ditt sinne för ordning och reda samt i din ansvarskänsla. Din prestigelöshet medför att du kan arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor. Vi tror att du som söker tidigare har arbetat som receptionist och det är även meriterande om du tidigare arbetat inom offentlig sektor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasial utbildning
  • Minst ett (1) års erfarenhet som receptionist
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
  • Tidigare erfarenhet av arbete inom offentlig sektor

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag i 1 år, med mycket goda chanser till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 2 juli (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 99878 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se

Hemsida:www.perido.se