Administratör 75% till Parkeringstjänst Väst

Administratör 75% till Parkeringstjänst Väst

Är du administratör och söker en tjänst med autonomi och ansvar? Till Parkeringstjänst Väst söker vi en administratör på 75%.

Vi på Parkeringstjänst Väst AB är parkeringsbolaget med lokal förankring i Göteborgsregionen. Vi är väl etablerade sedan 30 år tillbaka och har byggt upp en stor kunskap och kompetens inom allt som rör parkering.

Nu söker vi dig som vill arbeta som administratör hos oss, en deltidstjänst på 75%. Letar du efter en roll med mycket eget ansvar, stor möjlighet att påverka och skapa din egen arbetsstruktur? Då kan det här vara tjänsten för dig.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Det här är en ny tjänst på vårt bolag, vilket innebär att du får stor möjlighet att själv påverka dina arbetsuppgifter och hur dina dagar ser ut. Omfattningen är 75%, och kommer att förläggas till ca 6 timmar per arbetsdag, vardagar. Välkommen till ett familjärt bolag under stark tillväxt där ingen dag är den andra lik!

Dina framtida arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med:
  • Hyresadministration
  • Mötesbokning
  • Kundservice via telefon
  • Ta fram rapporter, statistik och presentationsmaterial
  • Sammanställa ekonomisk redovisning
  • Koordinera utställningar/mässor
Då denna tjänst är ny på Parkeringstjänst Väst så kan det tillkomma administrativa uppgifter i tjänsten.

Rollen innebär också

Vi sitter i trivsamma lokaler nära Kvilletorget i Göteborg. På kontoret arbetar idag 10 personer så du blir en del av ett sammansvetsat och kollegialt team. På fältet arbetar ca 20 parkeringsvakter. Hos oss får du stor möjlighet att bidra till och påverka såväl det dagliga arbetet som strategier framåt!

På kontoret finns en hund, så du bör inte vara allergiker.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, vet att du gör det bra och har nyfikenhet att utvecklas med uppgifterna. Då hyresadministrationen blir tongivande i ditt arbete ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom området. Kanske har du kunskaper i hyreslagstiftning? Du har mycket goda datorkunskaper, i Officepaketet och särskilt Excel. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Har du kunskaper i norska är det meriterande, men inget krav. Personliga egenskaper vi värdesätter är prestigelöshet, hög servicekänsla och en känsla för struktur. För att trivas hos oss tror vi att du värdesätter att bli en viktig del av ett relativt litet team, du är därför lätt att samarbeta med och bidrar till vår fortsatta goda arbetsmiljö.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Sandra Eriksson
Telefon 031-761 22 27
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 21 nov (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.