Vill du vara ansiktet utåt för ett spännande företag i centrala Göteborg? Trivs du i en central roll där du levererar service i världsklass? Vi söker nämligen dig som värdesätter första mötet och drivs av att träffa nya människor.

Beskrivning av arbetsuppgifter

Vår kund sitter i centrala Göteborg i stora fina lokaler. I rollen som receptionist här kommer du vara en central och betydande del där du säkerställer en professionell drift av receptionen. Du arbetar med hög servicenivå och får besökare att känna sig välkomnade så fort de kliver över tröskeln.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
  • Välkomnande och registrering av besökare
  • Hantering av telefon
  • Hantering av inkommande och utgående post och paket
  • Hantering av leveranser till kontor
  • Service av öppna ytor såsom reception, kök och konferensrum
  • Ansvara att kaffemaskinerna är rena och påfyllda
Tjänsten är på deltid, mellan kl. 10.00-14.00, måndag-fredag. Kunden ser gärna även att du kan arbeta heltid över några veckor på sommaren. Kunden ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund som sitter i fräscha moderna lokaler i centrala Göteborg.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som innehar en positiv anda. Du tycker det är viktigt med bemötande och ger alltid det lilla extra. För att lyckas i rollen är du prestigelös, hjälpsam och trivs att ge toppservice. Du ser vad som behövs göras och du tycker att det är viktigt med en fräsch och ren arbetsplats. Detta för att du mår bra av det samt att du vill ge besökare ett positivt intryck av dig och företaget.

Vi ser gärna att du arbetat med någon typ av service sedan tidigare. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt ha goda datakunskaper.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Deltid

Arbetstid: Ca 10.00-14.00 måndag-fredag

Plats: Centrala Göteborg

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Deltid
Sista ansökningsdag 31 mars 2020 (41 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Hos oss på Office Management bemanning och rekrytering kan du arbeta som konsult via oss eller rekryteras direkt till vår kund. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.