I den här tjänsten kommer man att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på konferensteknik.

Arbetsbeskrivning
I den här rollen är du den person kunderna kontaktar för att få hjälp med sitt supportärende. Du kommer primärt att arbeta med våra videokonferens- och AV-lösningar, och kommer löpandes att introduceras till våra övriga affärsområden; IT, telefoni och dokumenthantering.

Du kommer bland annat att:
  • Hjälpa kunden med ärenden som kan lösas per telefon eller videosystemet, exempelvis:
  • Ärenderegistrering
  • Felsökning
  • Fältservice/support hos kund
Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever services och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Kompetenser och Egenskaper
Till denna tjänst söker vi någon som:
  • Har minst 5 års erfarenhet av AV-installationer
  • Har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem på egen hand
  • Social och glad person som arbetar effektivt
  • Körkort

Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt och utvecklas på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Plats:
Göteborg

Tjänst:
Heltid, 6 månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.officemanagement.se
Sista ansökningsdag 3 aug (40 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Våra värderingar:

True Commitment
Vårt största fokus är att skapa värde för våra kunder, där en förutsättning är att vi bygger långsiktiga relationer både internt och externt. Vi ska överträffa våra kunders förväntningar och alltid hålla vad vi lovar. Allt vi gör ska skapa nytta för kunden för att bli den självklara partnern inom alla våra affärsområden.

Great Together
Vi sprider och delar med oss av positiv energi och kunskap, vi samverkar som ett team, vi hjälper varandra och vi visar respekt. Som lag är vi starkare, där alla bidrar och tar sitt ansvar.

Always Improve
Att omfamna förändringar och att som organisation hela tiden utvecklas och bli bättre. Vi ska ha ett klimat där viljan att utmana sig själv och driva sin egen utveckling framåt är självklar. Med rätt inställning, vilja och attityd är ingenting omöjligt.