Vi söker nu dig som vill arbeta på inköpsavdelningen i ett expansivt företag i sjöfartsbranschen!
Som sökande till denna tjänst ser vi att du är flexibel och stresstålig, du skall vara en lagspelare samt kunna ta eget initiativ.
Företagets ambition är att digitalisera våra produkter och tjänster så långt som möjligt, och i det arbetet behöver vi nu fler nya kollegor.
Arbetsbeskrivning
Som sökande till denna tjänst är du som person noggrann, strukturerad och analytiskt lagd. Din positiva inställning gör att du trivs med att arbeta självständigt såväl som tillsammans med ditt team.
Vi tror att du tidigare arbetat med administration eller som inköpsassistent
Dina arbetsuppgifter består i bland annat av följande: - Administrera och säkra våra planerade inleveranser tillsammans med berörda avdelningar
- Utföra löpande inköp
- Kontakt med leverantörer
- Koordinera prognoser med inköp
- Säkerställa varuflöde över både vårt lokala och externa lager
- Leveransbevakning
- Registervård
- Artikeladministration
KvalifikationerUtbildning inom inköp eller ekonomi, alternativt motsvarande erfarenhet
Officepaketet, främst Excel
Goda kunskaper i Svenska och Engelska, tal och skrift
Meriterande är:Microsoft Dynamics NAV (Navision)
Erfarenhet från sjöfartsbranschen
OrtVästra Frölunda
OmfattningHeltid
LönEnligt överenskommelse
TillträdeOmgående, löpande urval tillämpas
KontaktpersonHenrik Bergius
henrik.bergius@navtor.com