Vi söker efter vår nästa Brf administratör

Vi söker efter vår nästa Brf administratör

M Gedda Consult AB erbjuder heltäckande tjänster inom fastighetsutveckling och fastighetsekonomi.

I vår kundstock finns fastighetsägare, byggbolag och mäklare till kommunala bostadsbolag, fastighetsjurister, markägare m fl. Vårt kontor ligger i centrala Göteborg och vår marknad idag är företrädesvis i Västsverige. Vi behöver nu förstärka vår organisation med en ny Brf administratör.

M Gedda Consult AB har varit verksamma i branschen sedan tidigt
1990-tal och vår bredd, erfarenhet och kompetens skapar goda förutsättningar för ett tryggt och långsiktigt samarbete. Vi erbjuder en möjlighet att utvecklas med oss.

Vår filosofi bygger på att hitta smarta, effektiva och nytänkande lösningar med uppdragsgivarens bästa för ögonen. Vi vill vara den flexibla aktören med den bredaste kompetensen inom begreppet fastighetsutveckling.

Vi som jobbar på Gedda Consult AB är ett glatt och ambitiöst gäng. Att vara anställd hos oss innebär att man delaktig i att uppnå resultat, utveckla sig själv och företaget. Att trivas tillsammans och vara ett hälsosamt företag är viktigt för oss. Tjänsten är en tillsvidareanställning , där vi tillämpar provanställning i 6 månader.

Omfattning är f.n 70-80% med möjlighet till heltid.

Dina arbetsuppgifter

Att vara Brf administratör innebär att du i huvudsak arbetar med hyresavisering, bokföring och administration relaterat till de bostadsrättsföreningar som vi förvaltar.
Exempel på arbetsuppgifter är hantering av fakturor, bokföring, handlägger överlåtelser och panter.

Du kommer ge såväl intern som extern support i frågor som rör ditt arbetsområde.

I övriga arbetsuppgifter ingår övrig administration, boka utbildningar för kunder m.m.

Det ger dig goda möjligheter att påverka utformningen av tjänsten tillsammans med oss.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är drivande, positiv, flexibel och gillar att jobba under eget ansvar och gärna vill vara med och påverka processer och arbetssätt. Du tycker om att jobba självständigt i vårt team med service och administration. Även om tjänsten inte innefattar försäljning så skall du tycka om att ha kundkontakter dvs kundfokus och förstå deras behov.

Du gillar ordning och reda och förstår sambandet mellan hyresadministration och redovisning. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ser vi som en fördel men inte att absolut krav.
Har du erfarenhet av FortNox, Excel, Real Fastighetssystem ser vi som ett extra plus. Du är ekonomiutbildning och generellt goda IT-kunskaper. Löneadministration är meriterande.



Vi erbjuder:

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i god arbetsmiljö och med trevligt arbetsklimat där du som medarbetare får använda din drivkraft och ges möjlighet att göra skillnad varje dag.

Vid frågor vänligen kontakta Ann Lindqvist 0738008281

Välkommen med din ansökan till: mailbox@geddaconsult.se

Mer info
Telefon +46734439425
Email Mejla M Gedda Consult AB
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.geddaconsult.se/
Sista ansökningsdag 6 nov (48 dagar kvar)