Kundservicemedarbetare till ledande miljöbolag!

Kundservicemedarbetare till ledande miljöbolag!

Brinner ditt hjärta för miljö och vill du tillhöra ett av de ledande miljö företag? Vill du ha en varierad arbetsdag som består av en kombination av många kontaktytor och administration? Nu hjälper vi vår kund att hitta sin nya kollega!

Om tjänsten

I rollen som kundtjänstmedarbetare på verksamhetens återvinningsavdelning tillhör du hjärtat för företagets kundkontakt. Du kommer få arbeta på ett bolag som är i stark utvecklingsfas. Tillsammans med andra kollegor i teamet kommer du att arbeta i nära samarbete med interna och externa parter.

Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
  • Ansvara för mottagandet av chaufförer som lämnar av material för vägning och registrering
  • Besvara kundfrågor, genom telefon samt mejl angående olika transportärenden, bokningar, leveranser samt fakturor
  • Hantera utgående gods
  • Regelbunden kontakt med produktionspersonal och transportledning
  • Förberedelser av dokument som ska skickas med chaufförer
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter
Om dig

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och har något års erfarenhet inom vad vi finner relevant arbetserfarenhet. Det är särskilt intressant om du har erfarenhet av både kundbemötande/service, administration och transportordrar. Med fördel har du också erfarenhet från återvinning/transport-branschen. Du är en person som har god systemvana och har lätt att lära dig nya system. Har du arbetat i systemet Salesforce är det meriterande. Slutligen talar och skriver du obehindrat på svenska såväl som engelska.

Vi kommer i den här rekryteringen att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett organiserat, strukturerat men samtidigt ett flexibelt arbetssätt. Vidare är du snabblärd och har en positiv inställning inför utmaningar som kan komma att dyka upp. Du är en nyfiken och driven person som har god samarbetsförmåga och kan ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och vi ser även att du är en serviceinriktad och målorienterad person som trivs i mötet med andra människor.

Om anställningen

Placeringsort: Göteborg

Tjänstgöringsgrad: Heltid, mån-fre kl 07:00-16:00

Tillträde: Omgående

Anställningsform: Visstidsanställning, omgående till och med september

Om ansökningsprocessen

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

Om lernia

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia - vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 19 maj 2021 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Lernia erbjuder tjänster inom bemanning, utbildning, jobbcoachning och organisationsutveckling på över 90 orter i hela Sverige.