Service-/supporttekniker
Brinner du för att hjälpa andra människor?
Är du intresserad av tekniska lösningar?
Då kan du bli en del av vårt supportteam!
Vi behöver bli fler på vårt kontor i Mölndal och vi söker just dig som vill ge våra kunder den absolut bästa servicen. Ditt uppdrag kommer främst vara att installera våra produkter ute hos våra kunder.
Men det kommer också tillfällen då du behöver felsöka, omprogrammera och reparera utrustningen.
Väl inne på kontoret så stöttar du det övriga supportteamet med att ta telefonsamtal och förbereda dina kommande installationer eller arbeten.
Du är noga med dokumentationen och följer även upp dina ärenden för att säkerställa att kunderna är nöjda.
Om oss
Vi är gott gäng som ingår i en större koncern där vi arbetar med marknadens ledande betallösningar för restauranger och butiker. Koncernen har kontor i
Malmö, Helsingborg, Kalmar, Mölndal, Stockholm och Gävle. Hos oss här i Mölndal arbetar idag 16 härliga kollegor.
Om dig
Du har god datorvana och är intresserad av teknik och allt runt omkring det området. Du är lösningsorienterad och ständigt på humör för att hjälpa våra kunder. Har du inställningen "jajjemän, det är inga problem"? Då är du en bra bit på vägen. Skulle du dessutom vara händig och älskar att kommunicera med andra människor så tror vi att du är som handen i handsken. Vi tror också att du är en person som inte släpper uppgiften förrän den är klar.
Meriterande
Det är meriterande ifall du har erfarenhet av liknande supporttjänster. Har du förståelse för restaurangbranschen så är även det ett plus. Har du hanterat databaser, kod eller script så kommer det vara till stor nytta. Vi kommer även lägga stor vikt i den sociala kompetensen.
Krav
B-körkort
Flytande svenska i tal och skrift
Verkar ovanstående stämma in på dig? Bra! Då skall du kontakta oss omgående då vi kommer tillsätta tjänsten snarast möjligt.
Intervjuer kommer ske löpandes så tveka inte.
Skicka CV och ett personligt brev till: johan.berggren@kassacentralen.se