Svensktalande Kundserviceagenter på extrabasis till Jollyroom

Svensktalande Kundserviceagenter på extrabasis till Jollyroom

Jollyroom växer snabbt och vår teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning på den svenska marknaden för att kunna ge absolut bästa service och överträffa våra kunders förväntningar.
Genom att bli en del av vårt serviceteam är du med och bidrar till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen.

Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga svenska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du har troligtvis en annan huvudsaklig sysselsättning och vill arbeta 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns det möjlighet att jobba mer.

Vi tror att du:
  • Talar svenska obehindrat, såväl tal som skrift
  • Är van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
  • Drivs av att hjälpa människor
  • Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande möta våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. Det dagliga arbetet kommer även innefatta reklamationsärenden. Tillsammans med övriga i serviceteamet kommer du också att vara med att arbeta med att utveckla Jollyroom till att bli ledande på service.

Du kommer delvis arbeta även mot våra norska kunder. Det är inget krav att du behärskar språket i tal eller skrift men förståelse för norska ses som meriterande.

Vi på Jollyroom erbjuder dig ett arbete i en entreprenörsdriven verksamhet där utvecklingstakten är hög. Här finns goda karriärmöjligheter i en pulserande miljö.

Information om tjänsten:
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns möjlighet att jobba mer.
  • Arbetstider: måndag-fredag 8–17 samt 1–2 söndagar per månad
  • Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
  • Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111.
  • Vid frågor kontakta: Sanna Nyman Alenäs, via sanna.nyman.alenas@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! ->https://svenskaseopriset.se/#winners

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb
Hemsida http://www.jollyroom.se
Sista ansökningsdag 16 sept 2022 (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.