Serviceagenter extra start oktober till e-handelsföretaget Jollyroom

Serviceagenter extra start oktober till e-handelsföretaget Jollyroom

Även om vintern känns långt borta så laddar vi på Jollyroom upp inför vår mest intensiva och roliga högsäsong: Julhandeln. Därför behöver vår serviceenhet bli fler! Är du flexibel, positiv, effektiv och vill arbeta på en av Göteborgs snabbast växande arbetsplatser? Då ser vi fram emot din ansökan!

Som serviceagent arbetar du tillsammans med vårt härliga team i en ungdomlig och pulserande miljö. Vi söker dig som varje dag vill ge den bästa servicen i branschen och arbeta minst 2 dagar i veckan förlagt måndag till fredag. Då vi ser långsiktigt i alla våra rekryteringsprocesser ser vi gärna att du även kan arbeta till våren.

Arbetsuppgifter
  • Hjälpa kunder via mail och telefon
  • Hantera reklamationer
  • Ta emot och serva kunder i vårt Showroom
  • Ha viss leverantörskontakt
I rollen som serviceagent arbetar man som en del av teamen Kundservice och Showroom. Till vårt Showroom kan våra kunder komma och handla produkter till extra fina priser och bekanta sig mer med vårt sortiment. Arbetet är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs det att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.

Vi söker dig som har följande egenskaper
Vi söker dig som brinner för service. Som person är du prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är självgående och gillar att ta egna initiativ.

I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team. Teamen består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.

Meriterande
  • Arbetsvana från kundservice, reklamationshantering eller Showroom
  • Erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP
Har du dessutom ett intresse för våra produkter och produktkännedom tror vi du skulle passa perfekt hos oss!

Vi erbjuder dig
  • Entreprenörsdriven verksamhet.
  • Ungdomlig och pulserande miljö
  • Hög utvecklingstakt
  • Spännande bransch
  • Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.

Upplägg och kontakt
  • Start: Oktober
  • Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, 2-5 dagar i veckan. Ange i din ansökan hur många dagar per vecka du kan arbeta.
  • Placering: Hisings Kärra, Göteborg
  • Arbetstider: Vardagar 8-17 samt 9-18
  • Kontakt: Therese Wassén,therese.wassen@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.jollyroom.se
Sista ansökningsdag 9 nov (49 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 1 200 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 40 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen i Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 300 fantastiska medarbetare, 200 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.