Jollyroom söker en dansktalande serviceagent extra på distans

Jollyroom söker en dansktalande serviceagent extra på distans

Vi är i en spännande tillväxtfas och söker en extramedarbetare till vårt danska serviceteam!

Vi söker en dansktalande serviceagent på distans som har möjlighet att arbeta 1-3 dagar i veckan. Vi tror du har ett extrajobb eller studerar, då tjänsten är en flexibel anställning. Vi har flertalet exempel på medarbetare som efter ett väl genomfört jobb och en fantastisk inställning fått fast anställning på någon av våra avdelningar. Kan du danska, är effektiv och positiv? Läs genom annonsen och se om det är något för dig!

Arbetsuppgifter:
  • Svara på kundfrågor per telefon och mail
  • Reklamationshantering
  • Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
  • Översättningsarbete
Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten, i dagsläget 1-3 dagar per vecka. Under sommarsäsongen samt andra högsäsonger finns det möjlighet att arbeta mer.

Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer toppenresultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd brukar gå långt inom Jollyroom.

Krav på erfarenhet och person:
Eftersom tjänsten innebär att möta våra dansktalande kunder via mail och telefon är det ett krav att du kan danska flytande i skrift och tal.

Vi söker dig som varje dag vill ge den bästa servicen i branschen. Som person är du prestigelös, ödmjuk och har ett enormt kundfokus. Du är självgående och initiativtagande. Det är meriterande om du har arbetsvana från kundservice inom e-handel, reklamationshantering eller butik. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP.

Vi som arbetar på Jollyroom är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi erbjuder
  • Entreprenörsdriven verksamhet
  • Hög utvecklingstakt
  • Spännande bransch
  • Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
  • Ungdomlig och pulserande miljö
  • Kollektivavtal för alla anställda
Upplägg, ansökan och kontakt
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov (1-3 dagar/vecka)
  • Placering: Distans(krav på att vara folkbokförd i Sverige) eller i Göteborg
  • Arbetstider: Vardagar kl. 8-17
  • Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
  • Kontakt: HR Generalist Nicole Berger vianicole.berger@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.jollyroom.se
Sista ansökningsdag 20 juli (30 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 1 200 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 40 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen i Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 300 fantastiska medarbetare, 200 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.