Dansktalande serviceagent på distans till Jollyroom!

Dansktalande serviceagent på distans till Jollyroom!

Jollyrooms danska serviceteam söker en dansktalande agent som vill ge våra fantastiska kunder branschens bästa service!

Vår danska hemsida, www.jollyroom.dk, lanserades 2013 och det danska serviceteamet är idag fyra personer som sitter på plats i Göteborg. I tjänsten ingår ingen försäljning, utan syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra dansktalande kunder. Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Våra agenter är ett tight sammansvetsat team som längtar efter ännu en härlig kollega!

Arbetsuppgifter:
  • Svara på kundfrågor per telefon och mail
  • Reklamationshantering
  • Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
  • Översättningsarbete
Krav på erfarenhet och person:
Eftersom tjänsten innebär att möta våra dansktalande kunder via mail och telefon är det ett krav att du kan danska flytande i skrift och tal.

Vi söker dig som varje dag vill ge den bästa servicen i branschen. Som person är du prestigelös, ödmjuk och har ett enormt kundfokus. Du är självgående och initiativtagande. Det är meriterande om du har arbetsvana från kundservice inom e-handel, reklamationshantering eller butik. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP.

Vi som arbetar på Jollyroom är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi erbjuder
  • Entreprenörsdriven verksamhet
  • Hög utvecklingstakt
  • Spännande bransch
  • Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
  • Ungdomlig och pulserande miljö
  • Kollektivavtal för alla anställda
Upplägg, ansökan och kontakt
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
  • Placering: Distans (krav på att vara folkbokförd i Sverige) eller i Göteborg
  • Arbetstider: Vardagar kl. 8-17
  • Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
  • Kontakt: HR Generalist Nicole Berger vianicole.berger@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.jollyroom.se
Sista ansökningsdag 14 juli (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 900 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 33 000 kvm stora lager, med över 30 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 200 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden står vi nu redo att expandera till nya länder. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.