Dansktalande kundserviceagent extra till e-handelsbolaget Jollyroom

Dansktalande kundserviceagent extra till e-handelsbolaget Jollyroom

Talar du danska och vill jobba extra på Nordens största e-handelsföretag inom barn- och babyprodukter? Är du flexibel, positiv och vill komma in på en av Göteborgs snabbast växande arbetsplatser? Då ser vi fram emot din ansökan!

Som dansktalande kundserviceagent arbetar du tillsammans med vårt härliga team i en ungdomlig och pulserande miljö. Vi söker dig som varje dag vill ge den bästa servicen i branschen!

Tjänsten är antingen på distans eller på vårt kontor i Göteborg där du arbetar tillsammans med härliga kollegor, i en ungdomlig och fartfylld miljö. Tjänsten på distans passar dig som vill ha ett flexibelt extrajobb i form av att kunna välja placering av arbetsplats.

Arbetsuppgifter
  • Hjälpa kunder via telefon, email och chatt
  • Hantera reklamationer
  • Ha viss leverantörskontakt
Arbetet är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs det att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.

Vi söker dig som:
  • Talar och skriver flytande på danska.
  • Kan arbeta minst 2 dagar per vecka. Under sommaren samt oktober-december har vi som mest att göra och då ser vi gärna att du kan arbeta fler dagar per vecka.
Vi ser långsiktigt på alla våra rekryteringar och vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på lång sikt som du kan kombinera med denna tjänst.

I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team. Vi söker dig som är prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo. Teamen består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.

Meriterande
  • Arbetsvana från kundservice
  • Kunskaper i svenska
Vi erbjuder dig
  • Entreprenörsdriven verksamhet
  • Ungdomlig och pulserande miljö
  • Hög utvecklingstakt
  • Spännande bransch
  • Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
  • Kollektivavtal för alla anställda
  • Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.

Upplägg och kontakt
  • Start: Snarast möjligt
  • Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov.
  • Placering: Antingen på vårt kontor i Göteborg eller på distans, där du själv väljer placering av arbetsplats (krav på att vara folkbokförd samt bosatt i Sverige)
  • Arbetstider: Vardagar 8-17 samt söndagar
  • Kontakt: Frida Berntsson via frida.berntsson@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Extrajobb
Hemsida http://www.jollyroom.se
Sista ansökningsdag 1 okt 2019 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 65 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 450 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.