Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en svensk biltillverkare söker vi nu en Rekryteringskoordinator för att samordna allt ifrån enklare uppgifter till mer komplexa. Dina arbetsuppgifter kommer att variera, men din huvudsakliga uppgift är att agera spindeln i nätet och kommunicera till kandidater, rekryterare och rekryterande chefer. Mer detaljerat kommer du att koordinera möten, boka intervjuer, sätta deadlines, ansvara för intro av nyanställda, schemalägga och dokumentera processer. Varmt välkommen med din ansökan idag!
Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet som Koordinator eller motsvarande
Du kommunicerar obehindrat på engelska, både i tal och skrift, då arbetet till största del kommer att utföras på engelska
Du har mycket goda arbetskunskaper i MS Office och Teams
Det är meriterande om du har arbetat som Koordinator inom HR / Rekrytering
Det är meriterande om du har arbetat i Slack, SharePoint och Notion
Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Koordinator krävs det att du arbetar tidseffektivt, har en gedigen organisationsförmåga och är en fena på multitasking. Vidare är det viktigt att du är tydlig i din kommunikation samt att du är en lagspelare som kan arbeta både självständigt och i team. Att du har fallenhet för administrativa uppgifter och samordning är en självklarhet.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2022-05-23 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2023-04-30 med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan med fördel på ENGELSKA (och gärna i Word-format), då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot Din ansökan!
Sökord: Koordinator, Coordinator, Samordnare, Rekryteringskoordinator, Rekrytering, HR, Human Resources, Intervju, Intervjubokning, Hemifrån, Distans, Distansarbete, Administratör, HR-Administratör, Administration, Engelska, Jobb, Göteborg, Gbg