Sales & Market Coordinator/Innesäljare till stabilt växande IT-bolag – Goget AB

Sales & Market Coordinator/Innesäljare till stabilt växande IT-bolag – Goget AB

Om jobbet
Till vårt team i Göteborg söker vi dig som trivs i en miljö där du har möjlighet att kommunicera med både svenska och internationella kunder samt ta ett eget ansvar från första kundkontakt till leverans.

Det här är ett unikt tillfälle att vara med i expansionsfasen för ett ungt, snabbväxande och lönsamt bolag vars kunder representerar några av världens främsta varumärken.

Arbetsuppgifter
Som Sales & Market Coordinator kommer du arbeta i nära samarbete med oss som driver bolaget för att hjälpa kunder samt få möjlighet att vara delaktig i hela säljprocessen från första kontakt till offert, fakturering och leverans av produkter.

Din vardag kommer till exempel att bestå av:
  • Ansvara för kundförfrågningar från svenska och internationella kunder
  • Sälja våra marknadsledande produkter
  • Hantera orderadministration, från offert till leverans
  • Uppdatera vår hemsida samt sociala medier
  • Stödja nyckelpartners med marknadsmaterial
  • Med stöd av säljteamet planera, genomföra och följa upp marknadsförings- och säljaktiviteter
För att passa rollen behöver du ha:
  • Lätt för att kommunicera, speciellt skriftligen, obehindrat på svenska och engelska
  • Förståelse för vikten av ordning kring administrationen och se en glädje i att det bidrar till nöjda kunder
  • Vara detaljorienterad, strukturerad och kvalitetsmedveten
  • Intresse för försäljning till kunder samt hjälpa dem hitta rätt produkt för sina behov
  • God datorvana
  • "Can do" mentalitet

Vem vi söker
Du skall gilla utmaningar i en trygg miljö, ha kontakt via mail och telefon med kunder över hela världen samt ha energi och trivas i ett bolag där teamet medvetet är lite mindre till antalet, men där ledord som sammanhållning, högt eget ansvar, driv och högt tempo är desto viktigare. Vi tror du har ett antal års erfarenhet av innesälj/administration och är redo att ta nästa steg i din utveckling. Din drivkraft tror vi är att hjälpa kunder och se till att hela köpprocessen löper smidigt. Personlighet, driv, engagemang och ansvarskänsla är egenskaper som är ledord för att lyckas väl i rollen, snare än utbildningsbakgrund. Tjänsten är viktig för företaget och ger möjligheter att direkt påverka kundnöjdheten.

Med anställning hos Goget följer också:
  • Konkurrenskraftig lön, pension och försäkring
  • Generöst friskvårdsbidrag
  • Möjlighet till årlig bonusresa
Omfattning:
Heltid, fast anställning tills vidare

Vi hoppas att det här har fångat ditt intresse!

Kontakta oss omgående med kort beskrivning av dig själv. Mejla din ansökan till work@gogetcorp.com.

Tjänsten tillsätts omgående och intervjuer sker löpande, så tveka inte att kontakta oss nu direkt.
Mer info
Kontaktperson Peter Schön
Email Mejla Peter Schön
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator, Försäljning, Säljsupport, Innesäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.gogetcorp.com
Sista ansökningsdag 23 nov 2019 (35 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Goget AB är en globalt erkänd huvudaktör inom digitala bokningssystem för framtidens arbetsplatser. Vi utvecklar både mjuk- och hårdvara med huvudsakligt fokus på produktserierna Room Display och GOGET One med tillhörande tjänster.

Varje dag hjälper Gogets system miljoner användare att slippa krångel relaterat till mötesrumsbokningar. Vi levererar globalt och på kundlistan återfinns några av världens mest förnäma företag och varumärken i USA, Oceanien och Europa.

2017 blev Goget uppmärksammat på Sweden Technology Fast 50 som Sveriges elfte snabbast växande teknikbolag.

Goget AB har kontor nära Avenyn, Göteborg city.