Garmin produktsupport

Garmin produktsupport

Built to last.
Tre enkla ord som beskriver våra produkter, vårt företag, vår kultur... vår framtid. Som en ledande global leverantör av navigationslösningar strävar vi efter att tillverka överlägsna produkter för bilar, flyg, sjöfart, utomhusaktiviteter och sport som är en grundläggande del av våra kunders liv.

Garmin Nordic ansvarar för marknaderna i Sverige, Danmark, Norge och Finland med en omsättning på ca € 175 miljoner. Här arbetar ungefär 200 personer och i Sverige har vi kontor i Göteborg, Stockholm och Uddevalla.

Vem söker vi?
Vi söker dig som kan ge kundsupport i världsklass. Vid den senaste mätningen låg det svenska teamet i den absoluta toppen av de europeiska länderna när det gäller att ge kunderna den hjälpen de vill ha. Du är en duktig kommunikatör, kan prioritera och rycka in där det behövs. Eftersom vi lanserar ungefär en ny produkt i veckan är det viktigt att du aldrig tröttnar på att lära dig nya saker!

Arbetsuppgifter
  • Hantera tekniska frågor från slutkunder via kanaler så som telefon, mejl och chat med en hög känsla för service och effektivitet
  • Ge support till våra återförsäljare och säljare när det gäller våra produkter.
  • Viss översättning av produkttexter
  • Hantera reklamationer och serviceärenden
  • Arbeta på olika events och mässor
Kvalifikationer
  • Erfarenhet från kundsupport via telefon, har du erfarenhet av callcenter är det mycket meriterande
  • Svenska och engelska i tal och skrift och talar du de övriga nordiska språken är det väldigt meriterande
  • Stort tekniskt intresse
Vad erbjuder vi?
Förutom att du får jobba med fantastiska produkter tillsammans världens bästa kollegor i en bra arbetsmiljö och får jobba med ett marknadsledande varumärke har du möjlighet att låna hem två produkter för att använda själv, du har friskvårdsbidrag, kan vara med på sponsrade aktiviteter, sporttimma, fredagsfrukost, personalrabatt, fri parkering och en hel del annat.

Arbetstid
Måndag - torsdag 08:00 - 17:00
Fredag 09:00 – 17:00

Sök tjänsten genom att maila ditt CV och ett personligt brev märkt med "Contact Center Sverige" till HR.Nordic@garmin.com. Hit kan du också vända dig om du har frågor kring tjänsten.

Urval sker löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 5 jan 2021 (38 dagar kvar)