Snabbt växande hightech företag söker kontorsassistent

Snabbt växande hightech företag söker kontorsassistent

Nu söker vi dig som är redo för att vidga dina vyer till en Kontorsassistent i ett expanderande företag inom framtidens teknik! Söker du ett företag som du kan växa i? Ett företag som gör allt för att satsa på just DIG? Sök då idag!

Dina arbetsuppgifter

Som Kontorsassistent hos vår kund kommer du besitta en viktig roll för dina kunder och främst dina kollegor. Du kommer vara företagets hjärta och bollplank. Detta är en roll som du själv kommer vara med och bygga upp och du som söker har ett eget driv för att få rollen att växa. Tjänsten innebär frihet under eget ansvar och du har ett öga för att förstå vad som behöver göras.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
  • Administration
  • Skicka/Ta emot post som sker i stora volymer
  • Kundservice: vara en tillgång för frågor kring både företaget och produkterna
  • Produktionsplanering
  • Inköp och Logistik
  • Boka/Beställa resor
  • Hålla ordning på kontoret
  • Vara en del av det amerikanska säljteamet på distans
Din profil

Du som söker skall gilla att ingen dag är den andra lik då företaget är i en expanderande fas. Vi söker dig som är öppen och lojal mot dina medmänniskor och det krävs att du är en lagspelare trots att du dagligen driver ditt egna arbete framåt.

Skallkrav:
  • Erfarenhet av inköp/logistik/kontorsansvar
  • Kunskaper inom Word, Office, Excell
  • Svenska/Engelska i tal och skrift
Det anses meriterande om du har körkort, tidigare jobbat med CRM och grundläggande kunskaper i Tyska eller Franska

Villkor

Tjänstgöringsort: Göteborg
Start: Omgående
Arbetstider: 8-17 med tillgång till flex

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Mer info
Kontaktperson Amanda Rydin
Telefon 076-186 12 33
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 dec (39 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Det har utvecklat komponenter som ger värme i våra textiler. Ett värmesystem som är anpassat efter exempelvis handskar och strumpor som du genom din telefon kan reglera värmen efter ditt behag. Idag är dom 11 stycken med otroliga kompetenser där var och en bidrar med specialiteter till både företaget och sina medmänniskor. På sikt vill vår kund växa i både antal kollegor och i takt med utvecklingen. Idag är dem ledande inom sitt område och har visionen att alltid ligga i framkant.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.