Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg

Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg

Har du ett intresse för sälj och ett öga för detaljer? Vill du arbeta administrativt och stötta olika marknader inom ett större internationellt företag? Då är detta det perfekta jobbet för dig!

För kunds räkning söker vi en säljassistent till deras huvudkontor i centrala Göteborg.

Dina arbetsuppgifter

Som säljassistent kommer du att arbeta med att stödja företagets Store format director och Store format manager. Arbetsuppgifterna är väldigt varierande beorende på vad som behövs göras, det kan inkludera allt ifrån sammanställningar av tävlingar till bokningar av resor och konferanser. Du kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal och mail från anställda, göra förberedande administrativa uppgifter och hjälpa till att administrera de anställda. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är utformandet av prislistor, avtal och sammanställningar i Excel.

Din profil

För att passa i tjänsten som säljassistent ser vi att du är driven och gillar ordning och reda, detta då tjänsten innebär mycket eget ansvar samt ett öga för detaljer. Du skall inte vara rädd att ta egna initiativ och ständigt söka nya sätt att effektivisera arbetet och förbättra processer. Vidare skall du vara social och serviceinriktad då du dagligen kommer ha kontakt med de olika butikerna.

Skallkrav:
  • God datorvana: Officepaketet, framförallt Excel
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet av försäljning och administrativa uppgifter

Villkor

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Centrala Göteborg

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka därför in din redan idag. Välkommen till Framtiden!
Mer info
Kontaktperson Mirjam Kjellberg
Telefon 0722176606
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 juni (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Som säljassistent kommer du att arbeta på ett säljföretag som finns i hela Sverige samt som hör till en större internationell koncern vilket gör dem till en ledande aktör på marknaden. Du kommer vara placerad på deras huvudkontor i Göteborg där det i dagsläget arbetar 5 personer.

Mer information om företaget kommer ges vid intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.