Sälj- och Marknadsadministratör

Framtiden · Administration · 25 okt

Om jobbet

Vill du arbeta med att administrera Sälj- och Marknadsuppgifter?
Trivs du i en social roll där du har tät kontakt med både kollegor och kunder?
Sök då tjänsten som Sälj- och Marknadsadministratör redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Som Sälj- och Marknadsadministratör kommer du att ha en nyckelroll i vårt kundföretags anbudsprocess där du kommer att bevaka anbud, koordinera och färdigställa anbud tillsammans med ansvarig säljare. I rollen som Sälj- och Marknadsadministratör kommer du också att arbeta med orderhantering i affärssystemen Oracle och Salesforce. Dina arbetsuppgifter inkluderar också kundaktiviteter och marknadsföring då du kommer att koordinera och implementera företagets marknadsaktiviteter. Detta gör du genom distribution av marknadsföringsmaterial, vara projektansvarig för svenska kundevent och mässor samt demonstrationer av företagets produkter.

Din profil

Skallkrav för denna tjänsten:
  • Behärska svenska och engelska i tal/skrift
  • Läst en eftergymnasial utbildning inom ett relevant område för tjänsten
  • Kunskaper i Officepaktet
Meriterande:
- Erfarenhet av Oracle, Salesforce och/eller CRM system

Vi söker dig som är strukturerad och gillar att arbeta i ett öppet klimat tillsammans med både kollegor och kunder. För att trivas i rollen som Sälj- och Marknadsadministratör tror vi att du är noggrann, självgående och strävar efter att nå mål. Då vår kund arbetar nära delar av organisationen som är belagda i andra länder än Sverige är det nödvändigt att du kan uttrycka dig i både svenska och engelska. Du bör också ha läst en eftergymnasial utbildning inom sälj, marknad, ekonomi eller administration. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem så som Oracle, Salesforce och/eller CRM system.

Villkor

Start: Omgående
Lön: Enligt kollektivavtal
Ort: Göteborg

Ansökningar behandlas löpande, skicka din redan idag!
Jobbfakta
Publicerad

22 dagar sedan

Sista ansökningsdag

25 okt

Om företaget

Vår kund erbjuder ett komplett utbud av diagnostiska medicinska bildlösningar så som CT, röntgen, ultraljud och MR. De vill bidra till hälsa och välbefinnande hos patienter världen över. Företaget arbetar nära forskargrupper och strävar efter att skapa branschledande lösningar som ger en ökad livskvalitet.

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.