Receptionist/Administratör till spännande företag

Receptionist/Administratör till spännande företag

Är du en kommunikativ och serviceinriktad person? Vill du jobba på ett spännande företag i en koordinerande roll? Sök då tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som receptionist/administratör kommer du att ha en bred och viktig roll för att det dagliga arbetet ska flyta på. Du kommer inte enbart att bemanna receptionen för att välkomna besökare, utan du kommer även att ha ett övergripande ansvar för administration, kommunikation och säkerhet. I denna roll är det du som är ansiktet utåt för företaget.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Välkomna besökare över telefon och på plats
  • Administrativt stöd för chefer och medarbetare
  • Koordinera chefernas resor och hotellvistelser
  • Boka, arrangera och koordinera möten
Din profil

För att trivas i rollen ser vi att du är en serviceorienterad och koordinerande person som tycker om att kommunicera med människor. Eftersom jobbet ibland kan innebära många bollar i luften och högt tempo, krävs det att du är stresstålig och har lätt för att anpassa dig.

Skallkrav:
  • Sociala färdigheter
  • PC-vana (främst officepaketet)
  • Engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet från fordonsbranschen
Mer info
Kontaktperson Nicholas Uusitalo
Telefon 072 209 19 50
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 16 juli (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vårt kundföretag är ett teknik- och utvecklingscenter som tillgodoser behoven hos några av de större fordonstillverkarna i världen. I centret utvecklas en ny modulär arkitektur och en uppsättning komponenter för framtida bilar i C-segmentet.

Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.