Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Coopervision

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Coopervision

Är du en social person med stort driv och engagemang? Brinner du för service och kundkontakter och gillar administrativt arbete? I så fall är detta tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänst medarbetare hos Coopervision kommer du att svara på inkommande samtal och mail från företagskunder, optiker och leverantörer. Du kommer att ha ett huvudsakligt ansvar och en övervägande kontakt mot den norska marknaden, men även ärenden på svensk och internationell marknad kan förekomma.

Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är:
  • Hantering av beställningar, leveranser och returer
  • Hantera produktuppdateringar
  • Administrering av orderhantering
  • Uppföljning av kampanjer och aktiviteter för att öka kundmedvetenhet
  • Viss merförsäljning
Din profil

Skallkrav:
  • Svenska i tal och skrift
  • Kan tala, skriva och förstå norska
  • God engelska
  • God datavana
Meriterande:
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
  • Eftergymnasial utbildning
Vi söker dig som är en serviceinriktad person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs med kundservice, är kommunikativ och lyhörd i ditt kundbemötande samt ständigt strävar efter att göra kunden nöjd.
Som person är du positiv, social och stresstålig. Du gillar högt tempo och många bollar i luften. Vi ser att du är lättlärd, en teamspelare och förstår värdet av samarbete och kollegor.
För rätt person och kompetens finns det möjlighet att utvecklas i tjänsten med ytterligare arbetsuppgifter och ansvar.

Villkor

Start:December eller enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Gårda, Göteborg
Omfattning: Heltid, dagtid

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Kontaktperson Kia Helmer
Telefon 0723 015510
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 18 nov (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Coopervision är en av världens största tillverkare av kontaktlinser och har mer än 11 000 anställda och vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till det nordiska säljbolaget med placering i Göteborg.

Coopervisions produkter säljs i över 100 länder världen över och fokus ligger på att leverera kontaktlinser av högsta kvalité. Hos Coopervision ges du goda chanser att både utvecklas som person och även i din yrkesroll. Nyckeln till framgång på kontoret i Göteborg är god stämning på kontoret och god arbetsmiljö. Du kommer där arbeta ihop med 25 kollegor varav 8 medarbetare på kundtjänstavdelningen.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.