Kundtjänst till ett företag som brinner för service!

Kundtjänst till ett företag som brinner för service!

Vill du arbeta med kundtjänst för ett företag som prioriterar service och bemötande före allt annat? Trivs du i en team-miljö där du arbetar tätt tillsammans med kollegor? Sök då tjänsten direkt eller tipsa någon du tror skulle passa!

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare i företagets kundtjänst kommer du ingå i ett team som består av 14 personer. De arbetar tillsammans på avdelningen som heter costumer success och är indelade i firstline och secondline support. Ni sitter tillsammans i mindre grupper om 3-4 personer i ett öppet kontorslandskap som möjliggör ett nära samarbete. Du kommer att ta emot samtal från kunder som vill ha hjälp med bokföring och de program som företaget arbetar med.

Det är inte ett krav att du från början kan svara på ekonomiska frågor men har ett intresse för att lära dig. Du kommer få en introduktion kring företaget och det som de jobbar med dom första 2-4 veckorna av din anställning och det kommer ges goda förutsättningar för att du ska kunna lära dig det som krävs. Viktigast är att du gillar service och har stor empati!

Din profil

För att trivas i denna roll tror vi att du brinner för service och tycker om att hjälpa andra människor, att du har stor empati och vill bidra till ett gott klimat på arbetsplatsen. Som vi nämnt ovan är inte dom ekonomiska kunskaperna avgörande för tjänsten, men vi ser det som meriterande om du har ett intresse för ekonomi och har läst någon kurs inom ekonomi.

Skallkrav
  • Hög social förmåga
  • Brinner för service
Meriterande
  • Intresse för ekonomi
  • Läst kurs inom ekonomi
Villkor

Ort: Centrala Göteborg
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning
Start: Omgående eller efter överenskommelse
Urval: Sker löpande, skicka in din ansökan idag!
Mer info
Kontaktperson Mirjam Kjellberg
Telefon 0722176606
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 sept (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett svenskt mjukvaruföretag som erbjuder bokföring, faktureringsprogram och bokslut till Sveriges småföretagare och föreningar. Dom grundades år 2000 och har idag ungefär 75 anställda på huvudkontoret i Göteborg.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.