Fastighetsskötare med administrativa uppgifter sökes!

Fastighetsskötare med administrativa uppgifter sökes!

Tycker du om att hjälpa andra och har ett öga för att se vad som behöver göras? Skulle du trivas i en arbetsmiljö där du får arbeta både praktiskt och administrativs? Sök då tjänsten som fastighetsskötare redan idag eller tipsa någon du tänker på!

Dina arbetsuppgifter

Som fastighetsskötare hos vår kund kommer du få ansvar för både praktiska och administrativa uppgifter. De praktiska uppgifterna handlar om att se vad som behöver göras och åtgärda det och det rör allt ifrån byte av glödlampor, lagning av kontorsmöbler, småfix i kontorsmiljö och att hålla ordning på lager/förråd. Du kommer också ha kontakt med fastighetsbolaget gällande felanmälningar. De administrativa uppgifterna kan vara bland annat att beställa kontorsmaterial, skyddsutrustning och så vidare. Det kan vara så att du vid enstaka tillfällen får åka och köpa material i butik.
Du kommer att arbeta tillsammans med de övriga anställda på Office service, en avdelning som består av 22 personer varav en är fastighetsskötare. Du kommer alltså arbeta nära kollegor som kommer kunna hjälpa dig med de frågor som kan dyka upp.

Din profil

I rollen som fastighetsskötare är det viktigt att du har körkort och talar svenska på grund av de uppgifter som ingår i din roll. Det är också viktigt att du som person tar för dig, kan se behov och har en inställning där du ser saker som utmaningar och inte hinder. Vi tror att du klarar av att hålla en hammare i handen och ser dig själv som självständig. Har du erfarenhet av fastighetsskötsel är det meriterande.

Skallkrav
  • Körkort B
  • Svenska i tal och skrift
Meriterande
- Erfarenhet av fastighetsskötsel

Villkor

Omfattning: 100% till och med 31/12
Ort: Göteborg
Arbetstider: 8-17
Mer info
Kontaktperson Mirjam Kjellberg
Telefon 0722176602
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 28 sept (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund arbetar med service, uppgradering och ombyggnationer av ångpannor, sodapannor och kraftverkspannor i processindustrin. De ingår i en Global koncern och är ca 300 anställda i Göteborg.

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.