Fakturaadministratör till ASSA ABLOY

Fakturaadministratör till ASSA ABLOY

Har du tidigare erfarenhet från fakturafrågor och administration? Vill du arbeta inom en spännande bransch med en världsledande aktör inom lås, säkerhet och passagesystem? Vi söker nu en Fakturaadministratör till ASSA ABLOY med start omgående.


DINA ARBETSUPPGIFTER

Som Fakturaadministratör till ASSA ABLOY ansvarar du för att fakturering till kund utförs enligt givna direktiv/instruktioner/avtal. Rollen innefattar ansvar för fakturering av utförda servicearbeten, underhåll av kundportaler samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Vidare innebär rollen kontakt med kunder och servicetekniker för uppföljning och säkerställande av att fakturaunderlag är korrekt.

Ansvarområden och befogenheter kommer bland annat att handla om:
  • Löpande fakturering
  • Säkerställa att fakturering sker enligt rätt prislista
  • Säkerställa att inkommande fakturor konteras och registreras
  • Påminnelsehantering och uppföljning
  • Säkerställa med lokal servicechef att rätt fakturaflöde upprätthålls mot daglig plan
  • Säkerställa att kreditering/fakturering upprätthålls mot daglig plan
  • Veckoavstämningar av fakturering mot backlogg
  • Uppdatera affärssystem med korrekt information
  • Bidra till att utveckla processer och rutiner

OM FÖRETAGET

ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga leverantör av automatiska entrélösningar för byggnaders framsida, baksida och insida. Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon skapar vi säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska entrélösningar – med bästa möjliga balans mellan energibesparing, kostnad, kvalitet och livstidsprestanda. ASSA ABLOY Entrance Systems är en av fem divisioner inom ASSA ABLOY, världsledande inom lås- och dörrlösningar.

Nu söker vi på Framtiden AB i samarbete med ASSA ABLOY Entrance Systems en Fakturaadministratör till Affärsområde IDS. Tjänsten är placerad i Göteborg och du rapporterar till vår Regionala Servicechef, IDS Sverige.


DIN PROFIL

Som person ser vi att du har god planeringsförmåga, är relationsskapande och strukturerad samt har lätt för att samarbeta.

Vi söker dig som har:
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande roll
  • Erfarenhet från MS Office samt affärssystem
  • Flytande svenska och engelska
OM OSS

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

VILLKOR

Startdatum: Omgående

Placeringsort: Göteborg

Arbetstider: 8–17

Omfattning: 100 %
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.framtiden.com/
Sista ansökningsdag 30 maj 2021 (22 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi hyr ut och rekryterar till både stora och små företag inom alla olika områden. Vårt breda utbud av konsulter gör att vi snabbt och enkelt kan hitta rätt konsult till våra uppdrag. Vi kan bland annat hjälpa till inom data, teknik, marknad, IT, ekonomi, inköp, lager, sälj och produktion. Inom dessa områden utför vi både uppdrag med krav på utbildning samt uppdrag där ingen utbildning krävs. Vi finns idag på 6 orter i Sverige.