Extraknäckande koordinator till internationellt företag!

Extraknäckande koordinator till internationellt företag!

Söker du ett varierande extrajobb med varierande arbetsuppgifter? Sök tjänsten som koordinator redan idag eller tipsa en vän!

Dina arbetsuppgifter

Som koordinator hos vår kund kommer du att vara en del av avdelningen för statliga och institutionella tjänster där man främst arbetar med Svenska och Norska kunder. Denna avdelning tillhandahåller en lösning som används för att säkerhetsställa att specifika produkter från skandinaviska exportörer uppfyller de kraven som bestämts av importländerna. Man kommer arbeta nära kundens kompetenscenter och man kommer ha en varierande tjänst där man har många bollar i luften.

Din profil

Skallkrav:
  • Högskoleexamen inom relevant område eller tidigare erfarenhet av global kundsupport
  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Flytande engelska i tal och skrift
  • Erfarenhet av Microsoft Office-paketet
Meriterande:
- Erfarenhet av order och fakturahantering

I rollen som koordinator krävs det att du kan både svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver även ha en relevant utbildning alternativt arbetserfarenhet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med administrativa uppgifter och då vart i kontakt med orderhantering och fakturering. För att lyckas i rollen som assistent behöver du vara självgående, strukturerad och noggrann eftersom du har ett eget ansvarsområde med varierande arbetsuppgifter. På arbetsplatsen uppskattas det om du som anställd tar för dig och har en hög arbetsmoral samtidigt som ödmjukhet är viktigt. Du kommer att ha kontakt med olika delar av verksamheten och internationella kunder och därför är det viktigt att du har en hög servicekänsla. Viktigt för rollen som kontorskoordinator är flexibilitet och att du stundtals kan hantera stressiga situationer.

Villkor

Ort: Göteborg
Start: Omgående
Mer info
Kontaktperson Anne Mathiasson
Telefon 0722-184154
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Deltid, Extrajobb, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 27 nov (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett världsomspännande inspektions, test och certifieringsbolag som har över 95 000 anställda i världen. Det svenska och norska kontoret är små kontor i koncernen med ca 50 anställda totalt. De har samma VD, Ekonomiavdelning och även IT chef i Norge, Sverige och Danmark så de jobbar på en skandinavisk nivå. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.