Kundtjänstmedarbetare till Fello!

Kundtjänstmedarbetare till Fello!

Nu söker vi 3 kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga fellos. Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med ambitionen om en överrekrytering.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.
    Huvudsakliga arbetsuppgifter
    • Hantera ärenden via telefon, chatt och mail
    • Behjälplig gentemot kollegor
    Omfattning: Heltid

    Placering: Centrala Göteborg

    Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

    Din profil

    Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:
    • Erfarenhet av service och kontakt med människor
    • Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
    • Gymnasial utbildning
    Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

    Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Rekryteringsprocessen
    Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 700 984 170 eller via mail anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

    Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
    Mer info
    Kontaktperson Anna Almén
    Telefon 0700984170
    Område Göteborgs stad
    Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
    Typ av anställning Heltid
    Sista ansökningsdag 19 sept 2022 (42 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren

    CLEVRY

    Lindhagensgatan 74
    112 18 Stockholm
    08-612 04 90