Kundtjänstmedarbetare till Awardit i Göteborg!

Kundtjänstmedarbetare till Awardit i Göteborg!

Awardit har sedan vår börsintroduktion 2017 växt till Nordens ledande bolag inom lojalitets- och presentkortslösningar. Genom förvärvade bolag och stark organisk tillväxt tar vi nu sikte mot att bli en av Europas ledande bolag inom Lojalitet- och Presentkortslösningar. Hos oss får du arbeta med lojalitets- och e-handelslösningar för flera av Nordens största och mest välkända företag och varumärken som t.ex. SAS, E.ON, Handelsbanken, Ahlsell, Beijer.

Din roll

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till Awardits team i Göteborg! Du blir i denna tjänst en del av ett härligt team som kännetecknas av hög servicekänsla och dedikation.

I rollen som kundtjänstmedarbetare är ditt största fokus att bidra med exceptionell service via telefon och mejl till Awardits olika kunder. Du bidrar dagligen till att bygga goda kundrelationer och till att öka kundnöjdheten!
    Huvudsakliga arbetsuppgifter
    • Problemlösning för kunder
    • Hantera ärenden rörande leveransproblem, returer och reklamationer etc.
    • Enklare tull-administration
    • Övriga administrativa uppgifter
    Start: Omgående/Enligt överenskommelse
    Arbetstid:
    08:00-17:00, med möjlighet till flextid

    Omfattning: Heltid

    Placering: Göteborg

    Din profil

    Vi söker dig som:
    • Har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
    • Är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift
    • Brinner för kundkontakt och personlig service
    • Har god system- och datavana
    • Goda kunskaper i Officepaketet
    Vi ser det som meriterande om du har:
    • Tidigare erfarenhet av Visma Business och Magento
    • Kunskaper i danska, norska eller finska
    För att passa i denna rollen tror vi att du är en god kommunikatör, har stor servicekänsla och brinner för att leverera bästa möjliga kundservice. Som person är du öppen, lyhörd och optimistisk. Låter detta som du? Sök rollen som kundtjänstmedarbetare till Awardit idag!

    Rekryteringsprocessen
    I denna rekryteringsprocess samarbetar Awardit med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
    Mer info
    Kontaktperson Hanna Estenstad
    Telefon 072 858 27 55
    Område Göteborgs stad
    Yrkesroll Administration, Koordinator
    Typ av anställning Heltid
    Sista ansökningsdag 10 jan 2023 (45 dagar kvar)

    Om arbetsgivaren

    CLEVRY

    Lindhagensgatan 74
    112 18 Stockholm
    08-612 04 90