Regionsäljare 
Göteborg

Är du en affärsdriven säljare som trivs med nykundsbearbetning och att bygga starka och förtroendefulla relationer? Då har vi rätt utmaning för dig! Vi söker nu en driven och lösningsorienterad regionsäljare till vårt säljteam i Göteborg. Du får möjlighet att leda spännande säljprojekt i en stimulerande miljö och vara en central roll för Coors fortsatta tillväxt i Sverige.

Din roll
Tjänsten som säljare innebär att skapa attraktiva tjänstelösningar till nya kunder där du arbetar proaktivt för att utveckla affärsförslag utifrån kundens behov. Du skapar dig kännedom om vår marknad, bygger relationer och bearbetar potentiella kunder. Som säljare tillhör du ett ambitiöst säljteam där alla arbetar med tillväxt och nya affärer. 

Teamet är geografiskt spritt med teammedlemmar i Malmö, Göteborg, Stockholm, Umeå och Sundsvall. Din arbetsplats blir på Coors kontor på Lilla Bommen 2 i Göteborg och du rapporterar till försäljningschefen som är stationerad i Stockholm.

Din profil
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och vi letar efter dig som brinner för försäljning, har lätt för att hantera olika typer av människor och förstår att proaktivitet är viktigt. För att trivas hos oss är du en positiv person med hög energi och nära till skratt, men är också professionell i ditt sätt att vara. Du kommer att ha en självständig roll där du har stor möjlighet till påverkan, både internt och externt. Du får möjlighet att själv planera din tid och kan även arbeta hemifrån vid behov. 

Vi söker dig som:

  • Har goda kunskaper i Excel och PowerPoint
  • Är resultatinriktad, självgående och ansvarstagande
  • Uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
  • Har erfarenhet från liknande roller och strategisk försäljning mot större kunder
  • Har passion för att göra affärer och bygga långsiktiga relationer
  • Förstår värdet i nykundsbearbetning och jobbar proaktivt
  • Har körkort

 

Vi erbjuder dig
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, tjänstebil, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential.

Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. För dig som nyanställd har vi ett introduktions- och utbildningsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats.

 

Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Anna Strid. Du når Anna på 072-070 2081.

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan!

 

Om företaget
Coors vision är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. För att vara kundernas förstahandsalternativ har Coor som ambition att löpande förbättra och utveckla de tjänster som vi erbjuder. Målsättningen är att leverera marknadens bästa och mest utvecklade servicelösningar, som ständigt anpassas till kundernas skiftande behov - ”Service med IQ”. Coors smarta servicelösningar för arbetsplatser och fastigheter skapar värde för kunderna genom att bidra till ökad produktivitet, effektivitet och hållbarhet. Motorn i Coors utvecklingsarbete är en stark förbättringskultur och ett strukturerat innovationsarbete.

Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Utesäljare, Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.saljpoolen.se
Sista ansökningsdag 17 sept 2022 (73 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Säljpoolen är ett av landets ledande rekryteringsbolag och vi har specialiserat oss på att rekrytera personal inom följande befattningar: säljare, innesäljare, chefer och marknad. Vi tillsätter ca 450 tjänster per år!