Hyresadministratör/kontorist

Hyresadministratör/kontorist

Vår Agneta skall gå i pension så därför behöver vi en hyresadministratör/kontorist med ekonomisk bakgrund.

Arbetsuppgifter:
I rollen som hyresadministratör/kontorist kommer du att arbeta med:

Registrering av hyresavtal, avisering, hantering och utskick av påminnelse, inkassoärende, OCR-inläsningar, autogiro, hyreshöjningar, administrera in- och utbetalningar, statistik, elektroniska nyckelbrickor samt diverse arbete som förekommer på kontor.

Du kommer även ha en del kontakt med hyresgäster via telefon och besök på kontoret.

Du som söker bör vara en person som kan arbeta självständigt och ha god samarbetsförmåga, minst utbildning på gymnasienivå med ekonomisk inriktning eller motsvarande, erfarenhet av liknande arbete, god datavana, flexibel, plikttrogen, noggrann, prestigelös, sinne för siffror och goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift.

Erfarenhet inom hyresadministration är meriterande.
Heltid.
Tillträde: Efter överenskommelse.
Sista ansökningsdag: 15/2 2020.

Ansök redan idag, vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Frågor om tjänsten besvaras av:
Susanne eller Annika. Tel. 031-704 17 00.

Skriftlig ansökan med CV och löneanspråk till:
Byggnadsbolaget Curt Lundahl & Co AB
Stigbergsliden 5, 414 63 GÖTEBORG
e-post: ansokan@byggnadsbolaget.com
www.byggnadsbolaget.com
Mer info
Kontaktperson Susanne
Telefon 031-704 17 00
Email Mejla Susanne
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Fastighet, Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 feb 2020 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Byggnadsbolaget är ett privat fastighetsbolag i Göteborg.

Hos oss får du arbeta med trevliga och kompetenta medarbetare i en mindre organisation med korta beslutsvägar.