Supply planner / Logistikkoordinator till Telia Company

Supply planner / Logistikkoordinator till Telia Company

Vill du arbeta inom inköp och logistik? Lockas du av att ha varierande arbetsuppgifter och att tillhöra ett team? Vi söker dig till en tjänst som Supply Planner till Telia Company.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till april 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetTelia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

ArbetsuppgifterSom Supply Planner arbetar du i ett team om tre andra kollegor där ni tillsammans säkerställer att företaget har ett bra logistiskt flöde. Du arbetar med avdelningens mest prioriterade segment och ansvarar för att säkra rätt lager vid rätt tidpunkt. Du hanterar hela processen från leverantör till kontakt med produktägare. Därtill arbetar du i nära samarbete med produktägare för att lösa problem och säkra bästa möjliga leverans till Telias kunder. Vidare informerar du om avvikelser och status till intressenter inom företaget, och arbetar i ett flertal olika system.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Arbetslivserfarenhet av logistikflöden
  • Flytande i svenska och kunskaper i engelska
  • God dator- och systemvana
  • Meritende är kunskaper inom SAP
Vi tror att du som person strävar efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med kvalitet. I rollen har du många kontaktytor, varpå du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt. Vidare ser du möjligheter i förändring och du kan med enkelhet skifta fokus mellan dina uppgifter när det krävs.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!