Säljsupport / Innesäljare till Cygate

Säljsupport / Innesäljare till Cygate

Har du erfarenhet inom kundservice och administration? Lockas du av att arbeta i en koordinerande roll inom kontorsadministration och försäljning? Vi söker dig till ett långsiktigt konsultuppdrag som Säljsupport med start omgående.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag som sträcker sig från augusti 2022 till och med augusti 2023, med chans till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Cygate.

Om företagetCygate är specialiserade inom systemintegration för IT och telekommunikation och har cirka 750 medarbetare på drygt 20 orter i Sverige. De är en del av Telia Company och en molnleverantör med de högsta certifieringarna som erbjuder sina kunder skräddarsydda IT-tjänster. Kulturen präglas av starkt teknikintresse och en hög servicenivå och företagets medarbetare har djup teknisk kunskap inom IT-infrastruktur

ArbetsuppgifterSom Säljsupport har du en bred och varierad roll där du arbetar med löpande administration, kunddialog och support för sälj- och marknadsteamet. Detta innefattar uppgifter som att hantera inkommande ordrar, finnas behjälplig vid leveransfrågor. Du har breda kontaktytor både internt och externt och kommunicerar primärt via telefon, mail och olika system. Du utgör en central funktion och du har kontakt med alla medarbetare på hela företaget. Vidare arbetar med att hantera administrationen och hålla kontakt med externa partners. Här erbjuds du en koordinerande och social roll på ett företag med god sammanhållning.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice
  • Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
  • Du har en god dator- och systemvana
  • B-körkort
  • Skapat offerter och kalkyler
För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt och du har lätt för att ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och trivs bäst i en miljö där du får hålla ordning och reda. Som person är du lugn och tillmötesgående och du strävar alltid efter att hålla en mycket hög servicenivå, såväl internt som externt. Vidare har du lätt för att prioritera, du är van vid att hantera parallella arbetsuppgifter och du är öppen för förändringar. Din goda sociala kompetens, positiva inställning och din förmåga att sprida glädje kommer att vara mycket uppskattat hos företaget.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kontorskoordinator, kontorsadministratör, marknad, kontorsassistent, assistent, administratör, koordinator, receptionist, konsult, heltid, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (57 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!