Relationsskapande Koordinator / Contract Specialist - Till Ework Group

Relationsskapande Koordinator / Contract Specialist - Till Ework Group

Trivs du i en koordinerande roll med fokus på kunder och att bygga starka relationer? Har du tidigare arbetat mot kunder, inom service eller med administration? Vi söker en koordinator till Ework-Sveriges marknadsledande konsultleverantör.

Om företagetEwork har en stark entreprenörsmässig företagskultur. Den visar sig i strävan efter att ha en ledande, innovativ roll på marknaden. Sedan starten 2000 har Ework lett en utveckling som stöpt om den nordiska konsultmarknaden. Ework är idag en marknadsledande, självständig konsultförmedlare med fokus på IT, telekom, teknik och affärsutveckling. Ework matchar konsulter mot uppdrag i flertalet olika branscher och är verksamma i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. De har ramavtal med över 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar idag 7000 konsulter ute på uppdrag. Huvudkontoret är placerat i Stockholm, i Göteborg sitter de på Avenyn, och företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Här blir du en del av ett snabbväxande företag där möjligheterna är oändliga och ingen dag är den andra lik. Företagskulturen är stark och du blir en del av ett tävlingsinriktat team med högt i tak.

ArbetsuppgifterI rollen som Koordinator arbetar du både för Contracting & Onboarding och Business Operations i en hybridroll. Du tillhör ett team som tillsammans ansvarar för en kundportfölj där du framförallt kommer att fokusera på kunder inom offentlig verksamhet. Du arbetar nära dina kunder och deras konsulter under pågående uppdrag. Du ansvarar tillsammans med dina teamkollegor för att konsulterna får en bra start och tid på sina uppdrag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att följa upp och genomföra förlängningar av konsultavtal, förhandla uppdragsvillkor och priser, daglig kontakt med kund och konsult för att lösa problem, besvara frågor och skapa mervärde under pågående uppdrag. Du kommer också arbeta med kontraktering av nya uppdrag, planera onboarding för konsulter tillsammans med kund samt underlätta beställning av utrustning, accesser, registerkontroller och säkerhetsintervjuer vid behov. Vidare ansvarar du för att utvärdera konsultuppdraget och säkerställa att alla är nöjda i samarbetet, fasa ut konsulter vars uppdrag avslutas och bidra till att de reaktiveras i Eworks nätverk och därmed kan matchas mot nya uppdrag.

Formella krav
  • Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med service och- eller kundkontakt.
  • Ett stort intresse- och erfarenhet av att arbeta med relationsbyggande aktiviteter.
  • Tidigare erfarenhet av avtalsadministration är meriterade men inget krav.
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska. Andra nordiska språk som norska, danska och finska är meriterande
För den här rollen lägger vi stor vikt vid intresse och engagemang för att lära sig rollen och branschen. Vi ser att du som söker har ett starkt intresse för att skapa nya- och utveckla befintliga relationer och trivs i en social med många kontaktytor. Du tar dig an nya arbetsuppgifter med stor nyfikenhet och har ett genuint intresse av att förstå kunden. Du trivs med att arbeta i team, samtidigt som du inte heller är rädd för att ta beslut och att själv driva arbetet framåt mot uppsatta mål. Det är också viktigt att du trivs i en miljö med högt arbetstempo och kan leverera och prioritera dina arbetsuppgifter även vid högre arbetsbelastning och är en duktig problemlösare. Vidare ser vi att du som söker är bra på att planera och organisera upp ditt arbete.

Övrig information
Start: Efter överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Koordinator, Administratör, Avtalsadministration, Avtal, Contract, Specialist, Rekryterare, Sourcing, Administrator, Admin, HR, B2B, Coodinator, PA, Rekrytering, kunder, kund
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.