Receptionist / Service / Omgående / Student

Receptionist / Service / Omgående / Student

Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor, i en fartfylld och variationsrik miljö? Vi söker nu en driven receptionist till ett trivsamt kontor i centrala Göteborg.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid under sommaren och efter sommaren kommer du att arbeta som deltidsanställd. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.

ArbetsuppgifterTill sin verksamhet i centrala Göteborg söker ISS Facility Services en receptionist, som kommer att arbeta på plats hos deras kund. I rollen som receptionist kommer du att arbeta med att ta emot besökare och vägleda dem till rätt del av kontoret, avisera bokade och spontana besök samt svara på frågor från både personal och externa besökare. Du hanterar bokningar av såväl konferensrum som mindre evenemang och har hand om lånekort och in- och utlämning av nycklar. I rollen ingår också arbete med att hålla ordning i konferensrummen och se till att de är fräscha och inbjudande. Du kommer också att vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen. Vidare ansvarar du för posthantering och för att göra felanmälningar samt följa upp eventuella problem i fastigheten.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet
  • Du har tidigare erfarenhet från reception och/eller annat serviceinriktat arbete
  • Du har en grundläggande teknisk kompetens
Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som receptionist är du kundens ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information
Start:Omgående.
Plats:Centrala Göteborg.
Lön:Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:reception, service, receptionist. Administration, kundmottagande, customer service, kundservice, omgående, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!