Receptionist / Kontorsansvarig / Office Manager till Bravura

Receptionist / Kontorsansvarig / Office Manager till Bravura

Får du energi av att ge bra service och sprida glädje omkring dig? Vi söker dig som vill arbeta i ett snabbt växande företag som andas engagemang och god gemenskap!

Om företagetBravura har utsetts till Gasellföretag sex år i rad och vi fortsätter vår expansiva tillväxt. Vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad och trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat. Läs gärna mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida!

ArbetsuppgifterI rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Du hanterar felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter som posthantering, viss fakturahantering samt inköp och bokningar. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma.

Arbetet är på heltid och dina arbetstider är måndag till fredag mellan 7.30-16.30.

Formella krav
  • Gymnasieexamen
  • 1-2 års erfarenhet från servicerelaterat arbete
  • Goda kunskaper i tal och skrift, även på engelska
  • Telefon- och datorvana är meriterande
  • Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
  • B-körkort
För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Göteborg, Nordstan
Lön: Fast lön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot din ansökan via mail. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, administration, kontor, kontorsansvar, kontorsansvarig, service, office manager
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.